ایجاد اشتغال از الزامات مبارزه با مواد مخدر است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری صبح امروز در نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در زمینه پیشگیری، فرهنگی، مهارت‌آموزی، تحکیم بنیان خانواده وغیره در راستای مبارزه با مواد مخدر در شهرستان خلیل‌آباد انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , یار خراسانی, ، مجتبی شاکری صبح امروز در نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در زمینه پیشگیری، فرهنگی، مهارت‌آموزی، تحکیم بنیان خانواده وغیره در راستای مبارزه با مواد مخدر در شهرستان خلیل‌آباد انجام شد.,

 

,

وی بابیان اینکه خلیل‌آباد توانست مقام دوم استان در بحث مبارزه با مواد مخدر با اختلاف بسیار جزئی کسب کند، خاطرنشان کرد: اینکه خلیل‌آباد جزو سه شهرستان‌های برتر استان در بحث مبارزه با مواد مخدر قرارگرفته نمایانگر تلاش تمام دستگاه‌های مربوطه است.

,

 

,

فرماندار خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه با انجام اقدامات پیشگیرانه باید بتوانیم در همین راستا و تقویت فعالیت‌های مبارزه با مواد مخدر حرکت کنیم، تصریح کرد: با آغاز به کار مدارس در سطح کشور شاهد رونق و فعالیت مضاعفی در سطح جامعه هستیم و این فرصت را باید مغتنم بدانیم و در جهت مبارزه با مواد مخدر تلاش کنیم.

,

 

,

وی ضمن تأکید بر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر و نگاه فرهنگی به این موضوع، بیان کرد: خانواده محور و در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد و می‌توان از فرصت خانواده و دانش آموزان به نحو احسن استفاده کرد.

,

 

,

شاکری بابیان اینکه باید با همدلی وفاق و برنامه‌ریزی بتوانیم در حوزه پیشگیری و فرهنگی گام مؤثری را برداریم، عنوان کرد: یکی از الزامات مبارزه با مواد مخدر ایجاد اشتغال است که اعتبارات خوبی در حوزه مشاغل خانگی برای شهرستان خلیل‌آباد در نظر گرفته‌شده است.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه دعوت از سخنرانان برجسته می‌تواند در این راه می‌تواند کمک خوبی باشد، تأکید کرد: تقویت باورهای دینی و آگاه‌سازی خانواده‌ها باید در دستور کار قرار گیرد تا شاهد کاهش اعتیاد به مواد مخدر باشیم و از ورود جوانان و نوجوانان به دام اعتیاد جلوگیری شود.

,

 

,

این مقام مسئول سرمنشأ بسیار از آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق را اعتیاد به مواد مخدر دانست و بیان کرد: همت همگانی لازمه مبارزه با مواد مخدر است و باید تمام آحاد جامعه در بحث مبارزه با مواد مخدر سهیم باشند.

,

 

,

وی ضمن تأکید بر استمرار برنامه‌های ورزشی و تفریحی برای جوانان و نوجوانان، خاطرنشان کرد: ایجاد تشکل‌های مردمی نیز مورد تأکید استانداری است و استفاده از این پشتوانه خوب مردمی می‌تواند در این زمینه کمک شایانی داشته باشد.

,

 

,  ,

کشف بیش از 20 کیلوگرم مواد مخدر در یک‌ماهه گذشته در خلیل‌آباد

, کشف بیش از 20 کیلوگرم مواد مخدر در یک‌ماهه گذشته در خلیل‌آباد,

 

,

ولی‌الله غلامی، فرمانده انتظامی خلیل‌آباد در این مراسم بابیان اینکه بیش از 20 کیلو مواد مخدر در یک‌ماهه گذشته کشف و 10 نفر دراین‌باره دستگیرشده است، عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب دشمن از مواد مخدر به‌عنوان یک حربه برای ضربه زدن نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد.

,

انتهای پیام/

]
فرماندار خلیل‌آباد ضمن تأکید بر اجتماعی کردن بحث مبارزه با مواد مخدر گفت: یکی از الزامات مبارزه با مواد مخدر ایجاد اشتغال است که اعتبارات خوبی در حوزه مشاغل خانگی برای شهرستان خلیل‌آباد در نظر گرفته‌شده است.