اعزام نخستین کاروان راهیان نور گرمی به شمالغرب کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیفار، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، 300 دانش‌آموز پسر مدارس متوسطه دوره دوم شهرستان گرمی، به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیفار,

 

,

در ابتدای مراسم، سرهنگ رحیمی فرمانده سپاه ناحیه گرمی ضمن خیر مقدم گویی و قدردانی از حضور گرم مسئولین شهری در مراسم، هدف ازبرگزاری اردوهای راهیان نوررا زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزشهای هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان بویژه دانش آموزان عنوان کردند.

,

 

,

امامی، فرماندار شهرستان گرمی هم دراین مراسم اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی شمالغرب را تداعی کننده یاد و خاطره شهدایی همچون شهید بالازاده عنوان کرد و گفت: شهدا توانستند ایثارگری ها و رشادتهای خود در مقابل دشمنان را ثبت کنند و عزت و افتخار را به نظام جمهوری اسلامی رقم بزنند.

,

 

,

وی افزود: این حرکت عظیم فرهنگی تحت عنوان راهیان نور در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با هدف آشنایی دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی با پیام ایثار و شهادت است.

,

 

,

لازم به ذکر است که در این مرحله از اعزام راهیان نور 300 نفر از دانش آموز پسر مدارس متوسطه دوره دوم شهرستان گرمی و15نفرهمراه کاروان اعم از راوی ،روحانی کاروان و سرپرستان با 7 دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور و از یادمان شهدای دانش آموزی ارومیه، یادمان شهدای شهرستان مهاباد و یادمان شهدای تمرچین پیرانشهر بازدید خواهند کرد.

,

 

,

رعایت نکات و مسائل ایمنی در هنگام سفر، از دیگر مواردی بود که توسط سرپرستان کاروانها به دانش آموزان اطلاع رسانی شد.

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

 

,

انتهای پیام/

]
300 دانش آموز پسر مدارس متوسطه دوره دوم شهرستان گرمی، به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.