وزارت بهداشت به قولش عمل نکند در تهران تجمع می کنیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛یکی از بهیاران شرکت کننده در تجمع اعتراضی اخیر بهیاران لرستان درگفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: بر اساس وعده ای که مسئولان به مادادند با پرداخت اقساطی سه میلیون و 600 هزار تومان قرار شد یک دوره آموزشی طی کنیم وسپس مشغول به کار شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: گذشته از اینکه این دوره یک ساله ،سه سال به طول انجامید، اکنون نیز خبری از جذب این نیروها نیست و وزیر بهداشت دائم می‌گوید که می‌خواهد کمک پرستار یک ساله جذب کند ولی هیچ خبری نیست و همه بیکارند.

,

 

,

وی ادامه داد: ابتدا سهمیه آموزش استان لرستان 560 نفر بود تا آموزش به آنها ارائه شود اما اکنون تنها مجوز  41 نفر صادر شده است.

,

 

,

این بهیار معترض تصریح کرد: در تجمع اعتراضی که 15مهرماه در درب دانشگاه علوم پزشکی لرستان داشتیم نماینده بازرسی وزارت بهداشت ودرمان قول مساعد داد تا 15آبان تکلیف ما را مشخص کنند.

,

 

,

وی بیان کرد: در صورت عدم تحقق و دستیابی به مطالبات ،4،آذرماه تجمع عظیم و سراسری کلیه بهیاران یکساله ی سراسر کشور را در تهران جلوی ساختمان وزارت بهداشت  خواهیم داشت.

,

 

,
 
,

 انتهای پیام/

]
یکی از بهیاران شرکت کننده در تجمع اعتراضی اخیر بهیاران لرستان گفت: در صورتی که وزارت بهداشت به وعده خود در قبال ساماندهی بهیاران طرح یکساله عمل نکند تجمع اعتراضی خود را به وزارت در تهران می کشانیم.