هشدار در مورد یک بحران در اهواز!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب،در شرایطی که مدیران ما تدبیر کرده اند و برای پارکینگ چذابه -بخوانید یک زمین مسطح شده خاکی!- هزینه چند ده هزارتومانی وضع نموده اند؛ دقیقا در همین شرایط است که مردم خوزستان و ایلام هر آنچه در توان دارند را به روی دست گرفته اند و پذیرای زائران حضرت اباعبدالله(ع) هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
موج مهمان نوازی مردم خوزستان آنقدر متفاوت و دل نشین بود که #پایتخت_موکبها را بر سر زبان ها انداخت و افتخاری دیگر برای این خطه زرخیز به ثبت رسید. 
,
 
,
ستادهای مردمی متعددی تشکیل شده و بسیاری از خانواده ها منازل و خودروهای خود را در اختیار ستاد اسکان در اهواز قرار داده اند تا بخشی از مشکلات سفر را بر زائران طریق الحسین(ع) آسان کنند، اما آن چه امروز در اهواز رخ داد می تواند یک زنگ خطر جدی باشد! قطعی آب و برق در بخشی از کلانشهر اهواز هرچند برای شهروندان اهواز امری عادی تلقی می شود اما در این شرایط حساس می تواند مشکلات عدیده ای بوجود آورد. 
,
 
,
موج اصلی ورود مسافران در روزهای آینده به اهواز می رسد و چنانچه این نوسانات و قطعی های مکرر ادامه دار باشد، با بحران جدی مواجه خواهیم شد! پس ما را به خیر شما امید نیست، پذیرایی از صدها هزار مسافر به عهده مردم محروم حمیدیه و بستان و سوسنگرد و اهواز؛ لااقل پیگیر باشید که آب و برق مان در این بیست روز قطع نشود، خودمان میهمانان مان را تکریم می کنیم!
,
 
,
اسماعیل معنوی
,
 
,
انتهای پیام/
]
موج اصلی ورود مسافران در روزهای آینده به اهواز می رسد و چنانچه این نوسانات و قطعی های مکرر ادامه دار باشد، با بحران جدی مواجه خواهیم شد.