بخشی از بدهی ۶۰ میلیاردی شهرداری به تامین اجتماعی از طریق تهاتر زمین انجام می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "علی روزبهانی" عضو شورای شهر بروجرد در گفت و گو با سفیر افلاک گفت: شهرداری بروجرد در حال حاضر حدود 60 میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است که از این مبلغ بدهی 20 میلیارد تومان جریمه و 40 میلیارد تومان بدهی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی اضافه کرد: با توجه به اوضاع مالی شهرداری بروجرد، حقوق های معوقه و سایر مشکلات این نهاد توانایی پرداخت این مقدار بدهی و جریمه را ندارد و قرار شد برای پرداخت بخشی از بدهی تهاتر زمین انجام شود.

,

 

,

روزبهانی تصریح کرد: در همین راستا با تهاتر می توان حداقل مبلغ پنج میلیارد تومان از این میزان بدهی را پرداخت کرد و قرار است تامین اجتماعی هم مبلغ جریمه ها را کاهش دهد تا بخشی از این بار بدهی کم شود.

,

 

,

به گفته وی با توجه به مبلغ سنگین بدهی شهرداری بروجرد تنها راهکار برای پرداخت این میزان بدهی این است که از بیرون شهرستان و استان کمک هایی صورت گیرد تا شهرداری بروجرد بتواند بدهی به تامین اجتماعی را پرداخت نماید.

,

 

,

عضو شورای شهر بروجرد افزود: در حال حاضر بیمه کارگران شهرداری بروجرد به روز پرداخت می شود و نیاز است برای رفع این مشکل بدهی در شهرداری بروجرد اقدامی صورت گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
عضو شورای شهر بروجرد گفت: بخشی از بدهی ۶۰ میلیاردی شهرداری بروجرد به تامین اجتماعی از طریق تهاتر زمین انجام خواهد شد و قرار است جریمه ها در این زمینه کاهش یابد تا شهرداری بتواند بخشی از بدهی را پرداخت کند.