مدرسه ای که از نعمت آب و گاز و سرویس های بهداشتی محروم است/دانش آموزان تشنه ای که از سرما به خود می لرزند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل بیش از یک ماه از آغاز سال تحصیلی جدید سپری می شود و دانش اموزان فصل جدیدی از علم آموزی را آغاز کرده اند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل, چهارفصل,

, ,

در این میان دانش آموزان روستای ده شیخ خان احمد برعکس دیگر دانش آموزان که در مدرسه ای با امکانات مناسب مشغول تعلیم و تربیت هستند، در مدرسه ای مشغول به تحصیل هستند که از حیاتی ترین و مهم ترین نیاز انسان ، یعنی آب ، بی بهره اند و این موضوع مشکلاتی را برای آن ها و خانواده هایشان ایجاد کرده است .

,

, ,

 دانش آموزانی که بایستی این شرایط را هر روز تحمل کرده و مشغول ادامه تحصیل در این مدرسه باشند .

,

, ,

البته علاوه بر این که این مدرسه از لوله کشی آب به بهره مانده است ، مشکل دیگری نیز دانش آموزان این روستا را آزار می دهد و ان عدم وجود سرویس های بهداشتی مناسب می باشد که به هیچ عنوان قابل استفاده نیستند .

,

, ,

, ,

دیگر مشکلی که دانش آموزان این روستا به خصوص در فصل سرما با آن دست و پنجه نرم می کنند ، عدم وجود شیشه برای درب و پنجره کلاس ها می باشد که این موضوع نیز اعتراض اولیای دانش اموزان را در پی داشته است .

,

, ,

اهالی روستای ده شیخ که فرزندان آنها در این شرایط نامناسب مشغول به ادامه تحصیل هستند ، از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان باشت درخواست دارند تا هرچه سریع تر نسبت به رفع این مشکلات اقدام نمایند .

,

, ,

به گفته اهالی، وضعیت نامناسب این مدرسه را به مسئولان آموزش و پرورش گزارش داده اند، اما بی توجهی برای حل آن و در اختیار قرار دادن فضای آموزشی مناسب برای دانش آموزان روستا سبب می شود تا دیگر خانواده های دانش آموزان رغبتی برای ادامه تحصیل آنها نداشته باشند.

,

, ,

روستای ده شیخ خان احمد از توابع شهرستان باشت و در 10 کیلومتری این شهرستان قرار گرفته است .

,

این پایگاه خبری بر اساس رسالتی که دارد تا زمانی که مشکل دانش آموزان این روستا پابرجاست به پیگیری های خود ادامه خواهد داد .

,

انتهای پیام /

]
دانش آموزان روستای ده شیخ خان احمد برعکس دیگر دانش آموزان که در مدرسه ای با امکانات مناسب مشغول تعلیم و تربیت هستند، در مدرسه ای مشغول به تحصیل هستند که از حیاتی ترین و مهم ترین نیاز انسان ، یعنی آب ، بی بهره اند .