نتانیاهو برای پنجمین بار به اتهام فساد مالی بازجویی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم و به نقل از رسانه های صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو در رابطه با دو پرونده فساد مالی معروف به پرونده های 1000 و 2000 مورد بازجویی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش ایرنا، این بازجویی چند ساعت به طول انجامید و پس از انجام تحقیقات از نتانیاهو نتایج تحقیق به «آویخای مندلبلیت» دادستان رژیم صهیونیستی ارائه شده است.

,

بنیامین نتانیاهو پس از بازجویی در توئیتی نوشت: بار دیگر می گویم، هرگز چیزی نبوده است.

,

پیش تر پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که قصد دارد تا از اواسط اکتبر (مهر/ آبان) تحقیق درخصوص فساد مالی بنیامین نتانیاهو را از سربگیرد.

,

پلیس چند ماه قبل، از نتانیاهو در دو مورد بازجویی کرده بود: اول دریافت هدیه از بازرگانان که به 'پرونده 1000' معروف شده است و دوم که به 'پرونده 2000' معروف است چند مورد گفت وگو با 'ارنون موزس' ناشر روزنامه صهیونیستی یدیعوت احرونوت برای پوشش خبری بهتر از نتانیاهو، در مقابل شکایت از روزنامه ' اسرائیل الیوم ' است که رقیب یدیعوت احرونوت به شمار می رود.

,

نتانیاهو در پرونده دیگری متهم است که نزدیکانش در قرارداد خرید زیردریایی از آلمان ، حق کمیسیون دریافت کرده اند.

,

روزنامه های صهیونیستی پس از تکمیل تحقیقات پرونده فساد مالی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش بینی کردند که زندان یا خانه نشینی در انتظار او است.

,

مدت نخست وزیری نتانیاهو در سال 2019 پایان می یابد.

]
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه در منزلش برای پنجمین بار در رابطه با پرونده فساد مالی وی مورد بازجویی قرار گرفت.