افتتاح نمایشگاه کتاب دانشگاه ولیعصر رفسنجان با بیش از 10 هزار عنوان کتاب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان کرمان، صبح امروز 20 آبان ماه، سومین نمایشگاه کتاب دانشگاه ولیعصر رفسنجان با حضور رئیس و جمعی از مسئولان و دانشجویان این دانشگاه با بیش از ۱۰ هزار عنوان در محل کتابخانه مرکزی افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان, با حضور رئیس و جمعی از مسئولان و دانشجویان این دانشگاه با بیش از ۱۰ هزار عنوان در محل کتابخانه مرکزی افتتاح شد.,
 
,
ثریا خاندانی رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: این سومین نمایشگاه کتاب دانشگاه است و امسال از تمام کتابفروشی‌ها و ناشران شهر، مؤسسه کتاب ایران و چند ناشر از تهران و نماینده انتشارات وایلی ناشران عربی و فارسی دعوت شده است.
,


خاندانی تصریح کرد: در این نمایشگاه که از امروز تا ۲۵ آبان ماه دایر است، بیش از ۱۰ هزار عنوان کتاب به معرض دید گذاشته‌ شده و علاوه بر کتاب‌های تخصصی دانشگاهی کتاب‌های عمومی نیز عرضه شده است.

رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان خاطر نشان کرد: سایر دانشگاه‌های شهر هم می‌توانند از نمایشگاه بازدید کرده و کتاب‌های مورد علاقه خود را تهیه کنند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه از ۹ صبح تا ۱۹ برای بازدید دایر است، یادآور شد: این کتاب‌ها با ۲۰ درصد تخفیف عرضه و بن کتاب به دانشجویان رتبه اول تا سوم مقطع کارشناسی ارشد اعطا می‌شود.
 
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

, ,
, انتهای پیام/]
سومین نمایشگاه کتاب دانشگاه ولیعصر رفسنجان با حضور رئیس و جمعی از مسئولان و دانشجویان این دانشگاه با بیش از ۱۰ هزار عنوان در محل کتابخانه مرکزی افتتاح شد.