طرح اجتماع محور پیشگیری از اعتیاد در مدارس تفت اجرا می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اداره بهزیستی شهرستان تفت در گفتگو با خبرنگار صبح تفت، گفت: طرح اجتماع محور پیشگیری از اعتیاد با هدف آموزش مهارت های جرآت ورزی و مهارت نه گفتن ، با برگزاری مسابقات عکاسی ، روزنامه دیورای و ... و نمایشگاه ، در مدارس و مهدهای شهرستان اجرایی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح تفت,

مجید فصاحت با بیان اینکه اهداف دفتر پیشگیری از اعتیاد در سه سطح پیشگیری از رخداد اعتیاد ، به تعویق انداختن سن اعتیاد و پیشگیری از پیشروی به سوی اعتیاد کامل ، قابل اجرا است، افزود: دفتر پیشگیری از اعتیاد بهزیستی شهرستان در نظر دارد با برگزاری دوره های آموزشی پیشگیری از اعتیاد در دبیرستان های دخترانه و پسرانه شهرستان گامی موثر در جهت کاهش روند نزولی سن اعتیاد بردارد.

,

وی با اشاره به اینکه این دفتر در سال گذشته طرح پیشگیری از استعمال قلیان را با شعار ( قلیان دروازه ورود به اعتیاد ) اجرا کرده است گفت : در سال 95  این طرح با هدف هشدار و آگاه سازی به خانواده ها در پارک ها ، مدارس ، دانشگاهها و مهد های کودک اجرا شد و در خلال آن نمایشگاه اعتیاد ، جلسات پرسش و پاسخ با دانشجویان و ... نیز برگزار گردید.

,

فصاحت در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری و همیاری همه نهادهایی که به نحوی با موضوع اعتیاد دست در گریبان هستند ، شاهد کاهش این آسیب و اثرات آن در شهرستان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
رئیس اداره بهزیستی شهرستان تفت از اجرای طرح اجتماع محور پیشگیری از اعتیاد در مدارس این شهرستان خبر داد.