امدادگر ایجرودی برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه اعزام شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر امینی «رئیس جمعیت هلال احمر ایجرود» امروز در گفت و گو با ایجرودخبر، با بیان اینکه جمعیت هلال احمر ایجرود بصورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مردم شهرستان ایجرود با دو پایگاه امدادو نجات مستقر در شهرستان ایجرود است، اظهاراشت: مردم اموزش های هلال احمر را جدی بگیرند چرا که پیشگیری بهتر از درمان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایجرودخبر،,

وی با بیان اینکه  بیست دقیقه بعد از زلزله امدادگران هلال احمر ایجرود در پایگاه امدادی حضور داشتند، افزود: بنا به فراخوان و جلسه اعزام یکی از جوانان جمعیت هلال احمر ایجرود به نام آقای مهدی اجاقلو به استان کرمانشاه برای کمک به زلزله زدگان اعزام شد.

,

رئیس جمعیت هلال احمر ایجرود با اشاره بر اینکه نجات جان زلزله‌زدگان و افرادی که زیر آوارها باقی ماندند در اولویت عمل امدادگران قرار دارد، اضافه کرد:  جمعیت هلال احمر شهرستان ایجرود در هر شرایطی آماده خدمت‌رسانی به هم‌وطنان است.

,

امینی با بیان اینکه هنگام رخ دادن زلزله وقتی در منزل حضور دارید بهتر است چند نکته رعایت شود، ادامه داد: از پنجره‌ها و کمدهای بلند که بدون مهار هستند و همچنین اشیایی که ممکن است روی شما سقوط کنند دور شوید.

,

وی عنوان کرد: در کنج دیوارها پناه بگیرید و از پله‌ها یا آسانسور استفاده نکنید.

,

رئیس جمعیت هلال احمر ایجرود با تاکید بر اینکه آموزش لازمه مهارت آموزی است،گفت: هلال احمر ایجرود با برگزاری دوره های مختلف در شهرستان ایجرود بخصوص روستا ها با اعزام مربیان مجرب در صددکاهش آسیب ها است.

,

وی گفت: اهالی محترم شهرستان ایجرود برای گذراندن دوره های آموزشی که بسیار لازم و حیاتی است می توانند به مجتمع ادارات دفتر هلال احمر ایجرود مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
رئیس جمعیت هلال احمر ایجرود از اعزام امدادگر ایجرودی به کرمانشاه برای کمک به زلزله زدگان خبر داد.