ارسال محموله کمک های ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)اهواز به مردم زلزله زده کرمانشاه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اهوازنوین:فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی ضمن عرض تسلیت بمناسبت جان باختن تعداد زیادی از هموطنانمان در زلزله اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از وقوع زلزله، در راستای خدمت رسانی به هموطنان زلزله زده و کمک در آواربرداری و نجات بازماندگان و اسکان و درمان این عزیزان  وارد عمل شد و باتوجه به دستور مقام معظم رهبری تمام توان خود را برای کمک رسانی به اسیب دیدگان به کار میگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهوازنوین,
, ,
 
,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی اهواز با بیان اینکه برادران و خواهران ما در مناطق زلزله زده، هم اکنون نیاز مبرم به اقلامی از قبیل پتو ، چادر، آب معدنی، کنسروجات و خشکبار دارند، گفت: ناحیه مقاومت امام علی علیه السلام بیش از ۱۲ هزار اب معدنی و ۳هزار کنسرو تن ماهی و ۵۰۰ پتو و یک نانوایی سیار را به مناطق زلزله زده ارسال کرده و همچنین آمادگی خود را جهت جمع اوری کمک های مردمی و ارسال به استان کرمانشاه را اعلام میداریم.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع)اهواز گفت:

,

از روز گذشته همه حوزه هاو پایگاههای مقاومت بسیج در سطح شهر اهواز و پایگاههای بسیج اداری، کارگری، اصناف، دانشجویی، بسیج خواهران و کانون های سایر اقشار بسیج کار اطلاع رسانی و جمع آوری کمک های مردم را شروع کرده اند.

,

وی تاکید کرد: مردم مومن و انقلابی اهواز می توانند کمکهای غیر نقدی خود را با توجه به نیاز مردم زلزله زده شامل: پتو ،پوشاک ،آب معدنی،مواد غذایی و … را جهت ارسال به هموطنان زلزله زده استان کرمانشاه به حوزه ها و پایگاه‌ های مقاومت بسیج محلات تحویل دهند تا هرچه سریع تر به یاری مردم غیور غرب کشور بشتابیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
سرهنگ پاسدار عادل ساری از ارسال محموله ای با بیش از ۱۲ هزار آب معدنی،۳هزار کنسرو،پتو و یک عدد نانوایی سیار به مناطق زلزله زده کرمانشاه تا ساعاتی دیگرخبر داد.