اعزام چهار نماینده کمیسیون اجتماعی برای بررسی وضعیت کرمانشاه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بیگدلی امروز در گفت و گو با خبرنگار زنجانم با اعلام تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان این حادثه اظهار داشت:در طی روزهای آینده گزارش کاملی از این حادثه به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.
وی تصریح کرد: بخش اعظمی از خسارتهای وارده شده در این زلزله متوجه مسکن های فاقد ایمنی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنجانم ,
,


نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: بخشی از تخریب ساختمانها در مسکن های مهر اتفاق افتاده است که استحکام کافی را نداشته اند.

,
,


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم برخورد قاطع با متخلفان مسکن مهر عنوان کرد: کمیسیون عمران مجلس به عنوان کمیسیون تخصصی به این قضیه ورود پیدا کرده و حتما برخورد با سازندگان متخلف این مسکن ها از طریق مجلس پیگیری خواهد شد.

,
,


بیگدلی در ادامه اظهار کرد:متاسفانه بارها در خصوص مشکلات و عدم اجرای صحیح استانداردها در مسکن های مهر هشدارها از طریق کمیسیون های تخصصی مجلس ارائه شده است.

,
,


وی با تاکید بر رسیدگی فوری به مشکلات مردم حادثه دیده تصریح کرد: جان انسانها بیشترین اهمیت را دارد و نباید یک عده برای رسیدن به منافع شخصی،حزبی وسیاسی با جان آدمها بازی کنند.

,
,


انتهای پیام/

,
]
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم اکنون 4نفر از نمایندگان کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مناطق زلزله زده حضور پیدا کرده اند،گفت: بررسی وضعیت مناطق زده زلزله و رسیدگی به مشکلات حادثه دیدگان در دستور کار این نمایندگان قرار دارد.