پاکدشتی‌ها برترین پایگاه بسیج شهرستان‌های استان تهران شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بسیجی مصطفی مرادی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید محمود پازوکی در گفتگو با ارم خبر گفت: بسیج یعنی همه با هم چه کاری را دردست بگیریم تا به خدا برسیم و از این جهت که اهل معرفت می گویند:صعود معنوی جمعأ و اجتماعأ نافذتر است، این موفقیت بواسطه ی مجاهدت و از خود گذشتگی بسیجیان مخلص این پایگاه و اجتماع مومنین مسجد جامع پاکدشت حاصل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارم خبر,

مرادی در تشریح اقدامات خود بیان داشت: این پایگاه محوریت کار خود را مسجد قرار داده و درهمین راستا شورای فرهنگی بسیج و مسجد تشکیل شد که می توان به برگزاری یادواره های مختلف شهدای مدافع حرم،جنگ تحمیلی و ... ، بازدید از خانواده های شهدا در شهرستان و تلاش برا رفع مشکلات آنها، برقراری هئیت مکتب الشهدا و بیان کرامات اهل بیت(ع) و کسب سبک زندگی شهدا،اجرای حلقه های صالحین و نشست های بصیرتی برای بالا بردن سطح اطلاعاتی و معرفتی بسیجیان این پایگاه و توزیع نزدیک به۲۰۰ سبد کالا بین مستضعفین شهرستان اشاره کرد. 

,

وی در رابطه با فعالیت اقتصادی نیز اظهار داشت: در همین راستا برای انجام اموری که مستقیماً با معیشت مردم در ارتباط است برنامه هایی در دست اقدام داریم تا با درنظر گرفتن سایر جوانب و الزامات آن به زودی اجرایی خواهد شد.

,

فرمانده پایگاه شهید محمود پازوکی درباره اداره پایگاه بیان داشت: در این پایگاه  فضا  به گونه ای ایجاد شده است تا اعضا علاوه بر داشتن لحظات و اوقات فراغتی جذاب با سپردن مسئولیت به آنها زمینه مسئولیت پذیری  برای وارد شدن به جامعه  فراهم شود.

,

این فرمانده بسیجی با اشاره به رهنمود های مقام معظم رهبری مبنی بر محرومیت زدایی در مناطق کمتر توسعه یافته اظهار داشت: این پایگاه علاوه بر اردوهای جهادی درون شهرستانی پا را فراتر نهاده و خط و مرز برای خود قائل نشده و در روستاهای شهرستان حمیدیه اهواز به انجام امور جهادی (عمرانی ،فرهنگی، تبلیغی و…) پرداخته است.

,

مصطفی مرادی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم با از بین بردن نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت پایگاه در سال ۹۶ برنامه های خود را با درجه اثربخشی بیشتر  اجرایی کنیم تا قدم کوچکی در اعتلای ارزشهای انقلابی و تبعیت از مقام عظمی ولایت برداریم.

,

برنامه های تفریجی
,

, ,
برنامه های تفریجی
,
یادبود شهیدحججی
, ,
یادبود شهیدحججی
,
درخت کاری در پاکدشت
, ,
درخت کاری در پاکدشت
,
برپایی نماز جمعه
, ,
برپایی نماز جمعه
,
برنامه های اردویی
, ,
برنامه های اردویی
,
نشست بصیرتی
, ,
نشست بصیرتی
,
یادیاران
, ,
یادیاران
,

یادیاران

, ,

یادیاران

,

یادیاران

]
پایگاه مقاومت بسیج شهید محمود پازوکی مفتخر به کسب عنوان برترین پایگاه مقاومت بسیج شهرستان های استان تهران در جشنواره فرهنگی مالک اشتر سپاه سیدالشهداء(علیه السلام) استان تهران شد.