فراخوان هلال احمر شهرستان لردگان جهت کمک های مردم نوعدوست به زلزله زدگان کرمانشاه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قربان مرادی،  رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان گفت: با توجه به بروز زمین لرزه در مناطق غربی کشور به خصوص استان کرمانشاه که منجر به جان باختن، مصدوم و بی سرپناه شدن تعداد زیادی از هموطنان شده است ، جمعیت هلال احمر این شهرستان در راستای اهداف و برنامه های بشر دوستانه خود، برای حمایت و همدردی با همنوعان و مردم آسیب دیده این حادثه عظیم و دردناک، نسبت به برگزاری فراخوان جذب کمک های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی در شهرستان اقدام نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام لردگان,

مرادی بیان داشت: در مرحله اول کمک های جمعیت هلال احمر لردگان نزدیک دو تن مواد غذایی روغن، قند و کنسرو به مناطق زلزله زده کرمانشاه منتقل شد.

وی، از همشهریان خواست کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به غرفه ها و  چادر های کمک به زلزله زدگان در محل چهارراه های سطح شهر و درب ورودی مصلای لردگان تحویل دهند .

 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لردگان در پایان تصریح کرد: لیست اقلام مورد نیاز برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه را شامل ،پتوی سالم و تمیز، لوازم گرمایشی، چادر، کنسرو ، خشکبار ، آب معدنی، لوازم بهداشتی و داروهای ضروری اعلام کرد که شهروندان می توانند کمک ها را به جمعیت هلال احمر تحویل دهند.
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام /

,
]
رئیس جمعیت هلال احمر لردگان گفت: مردم نوعدوست شهرستان لردگان برای کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را واریز و اهدا کنند.