سارق طلای سرخ در چنگال سبزپوشان انتظامی رشتخوار گرفتار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابولحسن وفایی در گفتگو با خبرنگار چهل ماه نیوز، در رابطه با دستگیری سارق طلای سرخ در این شهرستان گفت: در پی گزارش سرقت مقادیر زیادی زعفران از منازل مردم در یکی از روستاهای تابعه رشتخوار تیمی ازکارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز, چهل ماه نیوز,


 

,
,

وی بیان داشت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سارق در ساعات ابتدایی صبح و در پی نبود اهالی در منزل، با نفوذ به داخل منزل مقادیر زیادی زعفران به همراه وجوه نقد را سرقت کرده است.

,

 

,


وفایی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان پس از بررسی دقیق محل سرقت با استفاده از سرنخ‌های به جامانده تحقیقات خود را آغاز و در کم‌ترین زمان ممکن و در کمتر از 12 ساعت موفق به شناسایی مکان اختفاء سارق و دستگیری وی شدند.

,
,

 

,


وی در ادامه با اشاره به اینکه سارق به پنج فقره سرقت اعتراف کرده است، تصریح کرد: پس از ارائه ادله و مستندات کافی سارق به پنج فقره سرقت، شامل سرقت زعفران، طلاجات، وجوه نقد، جواهرات و غیره اعتراف کرده است.

,
,

 

,


فرمانده نیروی انتظامی رشتخواربا اشاره به اینکه اموال مال بختگان به خودشان بازپس داده شد، در ادامه گفت: تحقیقات در رابطه با احتمال سرقت‌های دیگر و یا داشتن همدست برای این سارق ادامه، و به زودی اخبارتکمیلی اعلام خواهد شد.

,
,

 

,


انتهای پیام/

,
]
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشتخوار گفت: عامل سرقت مقادیر زیادی طلای سرخ، که اقدام به سرقت در یکی از روستاهای تابعه شهرستان رشتخوار کرده بود، دستگیر شد.