صدور ۱۰۵ فقره کارت شناسایی برای هنرمندان صنایع دستی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس  امیر عزیزی در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت صنایع دستی در شهرستان چرام گفت :برای رونق تولید و اشتغال صنایع دستی در سطح شهرستان تا کنون بیش از ۲۰ پروانه تولید انفرادی (مشاغل خانگی) نیز صادر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با بیان اینکه اقدمات خوبی در دولت تدبیر و امید برای حمایت هنرمندان صنایع دستی در شهرستان چرام صورت گرفته است اظهارکرد:تلاش کردیم تا با مجوز کارگاهای تولیدی برای هنرمندان صنایع دستی اشتغال زایی خوبی داشته باشیم.

,

 امیر عزیزی از صدور یک مورد جواز تاسیس کارگاه  تولیدی در شهر چرام نیز خبرداد و گفت:۳۵ فقره پرونده هنرمندان صنایع دستی به استان  جهت استفاده از تسهیلات مشاغل خانگی و معرفی به صندوق کار افرینی و امیدارسال شده است.

,

سرپرست میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری در شهرستان چرام صدور پروانه فعالیت  شرکت تعاونی ،تولیدی و اموزشی  در شهر چرام (شرکت تعاونی ،اموزشی صنایع دستی نیلوفران چشمه بلقیس)،بازدید از کارگاهای صنایع دستی،نظارت بر تولید صنایع دستی و صدور پروانه  تولید برای هنرمندان صنایع دستی از دیگر اقدامات میراث فرهنگی چرام عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
سرپرست میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری شهرستان چرام از صدور ۱۰۵ فقره کارت شناسایی جهت هنرمندان صنایع دستی در سطح روستاهای این شهرستان خبرداد.