تجمع ۵۰۰۰ نفری بسیجیان اردستان در هفته بسیج
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان؛سرهنگ حسن فخرل در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج در محل ناحیه مقاومت بسیج اردستان اظهار کرد: یکی از برنامه های برتر هفته بسیج اردستان حضور و عظمت شکوه پنج هزار نفری بسیجیان در روز پنجم آذر با حضور یکی از فرماندهان و سرداران کشوری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان؛, صبح اردستان,

وی افزود: اردستان با 27 هزار نفر بسیجی ثابت کرده اند که در همه صحنه ها پیشتاز بوده و در حال حاضر بیش از 60 درصد مردم اردستان عضو بسیج هستند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت:هفته بسیج در واقع بهار بسیج است و وظیفه داریم تا در اعتلا و موفقیت بسیج بتوانیم موفق باشیم.

,

سرهنگ فخرل با بیان اینکه قاطبه مردم اردستان تفکرشان بسیجی است، تصریح کرد: مردم در کلیه مراسم ها حضوری 100 درصدی را از خود نشان داده اند.

,

وی تاکید کرد: حضور بسیجیان اردستان در روز پنجم آذر که از میدان امام خمینی تا میدان نماز این شهر انجام می شود همراه با رژه موتوری و نمایش تجهیزات نظامی خواهد بود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان خاطرنشان کرد: ناحیه مقاومت بسیج اردستان با شش حوزه محلی خواهر و برادر بیش از یکصد و 50 برنامه را در هفته بسیج اجرا خواهد کرد.

,

سرهنگ فخرل همچنین تصریح کرد: برنامه های شاخصی همچون فراخوانی گردان بیت المقدس و کوثر خواهران، نشست های روشنگری، زنگ ایثار و مقاومت توسط بسیجیان دانش آموز، دیدار با خانواده شهدا، همایش اقتصاد مقاومتی و تجلیل از نخبگان بسیجی انجام می شود.

,

وی گفت: برگزاری کارگاه های ازدواج آسان، تهدیدات و آسیب های شهرستان در قالب کارگروه، کارگاه و آموزش رسانه و فضای مجازی و کمپینی با ظرفیت های بسیج مردمی و چهره غیر نظامی انجام خواهد شد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان غبار روبی گلزار شهدا، فعال کردن گشت های محله محور با ایجاد امنیت در شهرها و روستاها توسط بسیج از دیگر برنامه های شاخص هفته بسیج خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان از تجمع پنج هزار نفری بسیجیان شهرستان به مناسبت هفته بسیج خبرداد.