مسجد سنگر مستحکمی در برابر توطئه های دشمنان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،حجت الاسلام و المسلمین نجم الدین فتحی شامگاه امروز در همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امناء،فرماندهان پایگاه های مقاومت،مسئولان کانون های فرهنگی و خادمان مساجد که در مسجد امام محمد باقر(ع) برگزار شد، با بیان اینکه مسجد باعث ایجاد اتحاد می شود، اظهار کرد: همه ما به نوعی در این همایش حضور پیدا کرده ایم که خود این نیز به نوعی مورد توجه مسجد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

وی با اشاره به اینکه مشکل اصلی بشر توحید و عدم خداباوری و خداشناسی است، ابراز کرد: قرآن کریم از ما توحید می خواهد و آنکس که متولی مسجد است باید به خدا ایمان داشته باشد.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه متولی مسجد نباید معاد را فراموش کند در هر مسجدی که توحید و معاد باشد در آن مکان نماز اقامه می شود، عنوان داشت: متولی مسجد باید کسی باشد که غیر از خدا از هیچ احدی نترسد.

,

حجت السلام و المسلمین فتحی به کارکرد مساجد در زمان حضرت محمد (ص) اشاره کرد و افزود: در زمان رسول اکرم(ص) مسجد پایگاه عبودیت و بندگی ،کانون فعالیت های علمی و فرهنگی،مرکز تصمیم گیری های سیاسی،محل دادگستری،مرکز فرماندهی ، بسیج نیروهای نظامی و غیره بود.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه فلسفه وجود مسجد ایستادگی در مقابل دشمنان است، ادامه داد: بیش از 75 درصد از شهدای انقلاب از محل مساجد عازم جبهه های حق علیه باطل شده و به مقام شهادت رسیده اند.

,

حجت السلام و المسلمین فتحی با بیان اینکه در روستای های زنجان یک مسجد کافی و به اندازه است، خاطرنشان ساخت: در شهر زنجان تعداد مساجد کم است.

,

وی در پایان تاکید کرد: جوانان آینده های این مملکت هستند و تا جایی که امکان دارد باید جوانان را به طرف مسجد فراخوانیم.

,

انتهای پیام /

]
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه فلسفه وجود مسجد ایستادگی در مقابل دشمانان است، گفت: بیش از 75 درصد از شهدا از مساجد عازم جبهه ها شده اند.