اهدای یک تن خرمایی مضافتی به زلزله زدگان غرب کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودان نیوز؛ غلامرضا انباز از کشاورزان خیر رودانی در اقدامی قابل تحسین میزان یک تن خرمای مرغوب خود از نوع مضافتی  را که جهت صادارات  به خارج از کشور در بسته بندی های ویزه قرار داده بود جهت کمک به زلزله زدگان غرب کشور به هلال احمر شهرستان رودان اهداء کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودان نیوز,

غلامرضا انباز در گفت و گو با خبرنگار رودان نیوز در این خصوص گفت: وظیفه همه ماست که به هم وطنانمان در سراسر کشور در مواقع ضروری کمک کنیم و اینکه توانسته ام به این عزیزان به سهم خود کمکی داشته باشم خداوند متعال را سپاسگزارم.

, رودان نیوز ,

وی افزود: مهمترین نیاز حادثه دیدگان در حال حاضر وسایل گرمایشی با توجه به هوای سرد ان منطقه و مواد غذایی است که علاوه بر اینکه این خرماها را به ان منطقه ارسال می کنیم در زمینه تامین و ارسال چندین تخته پتو و وسایل گرمایشی درحال انجام اقدامات لازم هستیم .

,

 عضو شورای بخش رودخانه در ادامه اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته انشالله در روز جمعه هم با پرپایی پایگاه جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم بخش رودخانه بتوانیم کمک های قابل توجه ای را برای این عزیزان حادثه دیده جمع آوری کنیم .

,

انتهای پیام /د

]
یک خیر رودانی یک تن خرمای مضافتی را به میزان ۵۰ میلیون ریال جهت کمک به زلزله زدگان غرب کشور به جمعیت هلال احمر این شهرستان اهدا کرد.