اکیپ های پزشکی به صورت دوره ای در حال اعزام به مناطق زلزله زده هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز امید محمدی در گفتگو با خبرنگار سراب خبر با اشاره به انتقال نیروهای پزشکی و درمانی به مناطق زلزله زده اظهار داشت: پس از وقوع زلزله و از همان نخستین شب حادثه نیروهای امدادی و پزشکی در شهرستان قروه برای انتقال به مناطق زلزله زده بسیج شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار سراب خبر,

وی افزود: در همان شب نخست یک دستگاه آمبولانس به همراه 2 نفر امدادگر و یک نفر تکنسین فوریت های پزشکی به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شدند و پس از آن نیز به صورت دوره ای اکیپ پزشکی شامل دو پزشک و پرستار و کارشناس بهداشت محیط و ماما به این مناطق اعزام شده اند.

,

محمدی خاطر نشان کرد: اعزام دوره ای و برنامه ریزی شده آمبولانس و امدادگر به صورت تیمی هر 48 ساعت یکبار تعویض و تمدید می شود.

,

وی ادامه داد: همچنین تاکنون کمک رسانی از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قروه در احداث بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سرپل ذهاب نیز صورت پذیرفته است.

,

رییس شبکه بهداشت و درمان قروه از کمک های نقدی و غیر نقدی پرسنل این مجموعه به مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: ارسال مواد غذایی و بهداشتی به طور مرتب و دوره ای در حال انجام است.

,

, , ,

انتهای پیام/

]
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قروه از اعزام اکیپ های پزشکی و درمانی این شهرستان به مناطق زلزله زده به صورت دوره ای خبرداد.