کشف و‌معدوم سازی ۲۲۶ کیلوگرم فرآورده های دامی فاسد در فردیس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی راهنورد رئیس اداره دامپزشکی فردیس امروز (پنج شنبه) در گفتگو با پایگاه خبری فردیسان اظهار داشت: طی بازرسی‌های  انجام شده با حضور اداره دامپزشکی ،اصناف و تعزیرات شهرستان فردیس یک‌ واحد عرضه فرآورده خام دامی پلمپ شد.راهنورد به بازدید های انجام شده طی چند روز گذشته اشاره کرد و‌بیان داشت: طی این بازرسی ها ۲۲۶کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی فاسد و‌غیرقابل استفاده کشف و ضبط  شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

وی در ادامه با بیان اینکه ۱۱۳ کیلوگرم مواد غیربهداشتی  نیز در این بازرسی ها معدوم شد، تصریح کرد: غیرقابل استفاده بودن این مواد مشهود و تمامی مواد کشف شده معدوم شد.رئیس اداره دامپزشکی با بیان اینکه بازرسی در سطح شهرستان به صورت مستمرانجام می شود افزود: کنترل بهداشت فرآورده‌های دامی، حفاظت و نگهداری از محصولات خام در دستور کار قرار دارد.

,

این مسئول با اشاره به اینکه بازرسی از رستوران‌ها، مطبخ‌ها و غیره سه روز در هفته انجام می‌شود، بیان داشت: برخورد با موارد غیربهداشتی و تخطی از قوانین اجرا وبرخورد با واحدهای غذایی در چهارچوب قانون انجام می شود.

,

انتهای پیام/

]
راهنورد به بازدید های انجام شده طی چند روز گذشته اشاره کرد و‌ بیان داشت: طی این بازرسی ها ۲۲۶کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی فاسد و‌غیرقابل استفاده کشف و ضبط شد.