همایش «وحدت؛ شاهرگ جهان اسلام» در ارومیه برگزار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام و المسلمین محمد داداش زاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: کارگاره های آموزشی وحدت شاهرگ جهان اسلام طرحی بود که توسط سید محمد میرقلنج یکی از استید برجسته قرآنی استان نوشته شده و پس از تصویب سازمان دارالقرآن کشور، در تمامی استان هایی که دارای ترکیب جمعیتی تشیع و تسنن هستند، برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: این کارگاه ها ویژه اقشار تاثیر گزار مربیان قرآنی، مدیران قرآنی، روحانیون اهل سنت مستقر در استان و مربیان مدارس در شهرهای ارومیه، خوی، نقده و شاهیندژ برگزار می شود که در پایان به برگزیدگان مدرک معتبر دوره های ضمن خدمت اعطا می شود.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری همایش «وحدت؛ شاهرگ جهان اسلام» با حضور منتخبان کارگاهها، تاکید کرد: این همایش با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از منتخبان در ایام ولادت نبی مکرم اسلام در هفته وحدت در ارومیه برگزار می شود.

,

حجت الاسلام داداش زاده با بیان برخی دیگر از مهمترین برنامه های هفته وحدت در آذربایجان غربی اذعان داشت: محفل انس با قرآن کریم در تمام شهرهای استان با عنوان منادیان وحدت در ایام هفته وحدت با حضور قاریان مشهور و برجسته استان برگزار می شود.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت سبک زندگی قرآنی در جامعه ما، تصریح کرد: ۵ کارگاه تخصصی تفسیر در شهرهای ارومیه، نقده، خوی، تکاب و میاندوآب با محوریت سبک زندگی قرآنی و اهمیت آن در زندگی مردم مسلمان ایران اسلامی همراه با اعطای مدرک معتبر از سازمان برگزار می شود.

,

وی خاطرنشان کرد: در ایام پایانی ماه صفر، بیش از ۳۴۰ روحانی مبلغ به سراسر استان اعزام شدند که این اعزام همزمان با شهادت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و ثامن الحجج امام رضا(ع) است.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری همایش وحدت؛ شاهرگ جهان اسلام با حضور منتخبان کارگاهها، تاکید کرد: این همایش با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از منتخبان در ایام ولادت نبی مکرم اسلام در هفته وحدت در ارومیه برگزار می شود.