تشریح برنامه‌های هفته بسیج با شعار «بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی»در اصلاندوز
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،سرهنگ حسین حسین زاده فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز امروز در این جلسه ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج گفت:بسیج بی منت و بدون هیچ چشم داشتی وارد عرصه های مختلف شده که نقش آفرینی این نیروی عظیم مردمی در دوران دفاع مقدس چشمگیر بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با اشاره به چگونگی تشکیل بسیج افزود:بسیجیان در دوران دفاع مقدس در کنار سایر نیروهای مسلح جانانه از کشور در مقابل دشمنان ایستادگی و دفاع کردند.

,

فرمانده ناحیه عشایری، شعار هفته بسیج امسال را «بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی» عنوان کرد و گفت:بسیج پس از دوران دفاع مقدس در عرصه های مختلف از جمله سازندگی و آبادانی کشور جلوتر از تمام افراد ورود پیدا کرده و در بحث سازندگی حرفی برای گفتن دارد.

,

حسین زاده با بیان اینکه بسیج توانسته در راستای تحقق منویات مقام معظم هبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کند افزود:در بحث خدمت رسانی و اردوهای جهادی از جمله در موضوع کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه بخوبی نقش خود را ایفا کرده که پیش از این نیز در مواقع بحرانی و ضروری کشور کارنامه درخشان داشته است .

,

وی با قدردانی از مشارکت و همکاری مسئولان در برگزاری موفقیت آمیز مسابقات تیراندازی عشایر کشور از روسای ادارات و نهادها خواست برای هر چه باشکوهتر برگزار شدن برنامه های  گرامیداشت هفته بسیج نیز همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

,

فرمانده ناحیه عشایری با بیان اینکه بسیج برخاسته از بطن مردم،برای مردم و از مردم است گفت:بمناسبت هفته بسیج تعداد 50 عنوان برنامه در نظرگرفته شده است که امیدواریم مسئولان و کارکنان ادارات در برنامه های این هفته با اتحاد و یکپارچگی حضور پرشکوه داشته باشند.

,

حسین زاده  از برگزاری همایش بزرگ بسیجیان در روز 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مسضعفین خبر داد و گفت:گشت های محله محور برای تامین امنیت پایدار یکی از برنامه های مهم ناحیه عشایری خواهد بود که بعد از هفته بسیج کار خود را آغاز خواهد کرد.

,

وی دیدار با امام جمعه اصلاندوز،دیدار با خانواده های شهدا،برگزاری یادواره های شهدا،نشست های روشنگری و بصیرتی،زیارت مزار شهدا،همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی،اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان بسیجیان و آحاد مردم مخصوصا قشلاقات را از جمله برنامه های دیگر هفته بسیج عنوان کرد و گفت:بسیج بعنوان دریاست که تکیه بر آن باعث رفع مشکلات می شود.

,

فرمانده ناحیه عشایری در پایان گفت:این هفته در حقیقت فرصت و بهانه ای برای احیا ارزشها و یادآوری روحیه ایثارگری، شهادت طلبی و تفکر بسیجی در اقشار جامعه و بخصوص جوانان پرشور جامعه اسلامی است.

,

سیدعباس مینایی بخشدار اصلاندوز نیز در سخنانی با اشاره به اهداف تشکیل بسیج مستضعفین گفت:بسیج بعنوان  سنگرسازان بی سنگر و جان بر کف کارها را برای رضای خدا و خدمت به مردم در راستای  منویات مقام معظم رهبری به پیش می برند.

,

وی با بیان اینکه همه ما در کنار آحاد ملت ایران بسیجی هستیم افزود:تنوع افکار داریم اما راهمان پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب،امام راحل و شهداست.

,

بخشدار اصلاندوز با اشاره به برنامه های هفته بسیج گفت:بسیج مال همه است و همه حق دارند لذا وظیفه داریم در برنامه های اولویت دار هفته گرامیداشت بسیج حضور گسترده داشته باشیم.

,

مینایی با بیان اینکه بسیج تنها در بعد نظامی وارد نشده بلکه در عرصه سازندگی و اقتصاد مقاومتی نیز بخوبی نقش بزرگی ایفا کرده است افزود:بسیج با بکارگیری توان مردمی در عرصه های مختلف باعث رشد و توسعه کشور شده است.

,

وی با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز مسابقات تیزاندازی عشایر کشور گفت:مسئولان در برگزاری این مراسم در کنار سپاه ناحیه عشایری سنگ تمام گذاشتند و افتحاری دیگر برای بخش اصلاندوز در کشور رقم خورد.

,

وی با قدردانی از تلاشها و زحمات شبانه روزی سرهنگ حسین زاده فرمانده ناحیه عشایری در برگزاری برنامه های مختلف از جمله مسابقات تیراندازی گفت: بمناسبت هفته بسیج دهیاران،شوراهای اسلامی بخش و شهر، شهرداری و سایر ادارات نسبت به فضاسازی سطح شهر و روستاها اقدام کنند.

,

در پایان هر یک از اعضای جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای برگزاری هرچه با شکوهتر برنامه های هفته بسیج ارائه داده و آمادگی خود و کارکنان برای حضور پرشکوه در این برنامه ها اعلام کردند.

,

به گزارش ارس تبار،30 آبان‌ماه تا ششم آذرماه به عنوان هفته بسیج نام‌گذاری شده است که برنامه‌های مختلفی به همین مناسبت برگزار می‌شود.

, ارس تبار,

 

,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

,

انتهای پیام/

]
جلسه شورای اداری اصلاندوز با موضوع گرامیداشت هفته بسیج در سالن جلسات بخشداری برگزار شد.