اجرای بیش از 100 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در سروآباد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر غفاریان در گفتگو با هورامانات، ضمن گرامیداشت هفته بسیج افزود: بسیج شجره طیبه ای است که وابسته به جناح خاص نیست و متعلق به همه احاد کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هورامانات,

 

,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سروآباد با اشاره به اینکه هفته بسیج فرصت مغتنمی است تا به نقش ارزنده بسیج در جامعه بیشتر پرداخته شود افزود: امروز بسیج به درخت تنومندی تبدیل‌شده و اگر درگذشته حضور فعال در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی داشته امروز به‌عنوان عامل بازدارنده‌ای در مقابل دشمنان قسم‌خورده است.

,

 

,

غفاریان گفت: اگر بسیج و تفکر بسیجی رهبر انقلاب نبود توطئه ها و قتنه های دشمنان در طول دوران انقلاب می توانست کشور ما را زمین گیر کند، بنابراین با تفکر بسیجی می توان بر تمامی حربه های دشمن فائق آمد.

,

 

,

وی در ادامه از برگزاری 100 عنوان برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج در سروآباد خبر داد و با اشاره به اینکه 30 برنامه از این برنامه ها جزو شاخص های سپاه هستند افزود: این برنامه ها در حوزه های سیاسی، فرهنگی‏، بصیرتی و اقتصاد مقاومتی در شهرها و بخش های مختلف این شهرستان برگزار می شوند.

,

 

,

به گفته فرمانده سپاه شهرستان سروآباد "تاوی چه نی ملا حسن دزلی و تجلیل از ملا احمد نظیری در روستای دزلیو اجتماع بزرگ بسیجیان و همپچنین افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی شهید شوشتری و اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم شهرستان سروآباد" از برنامه های شاخص این شهرستان هستند.

,

 

,

وی غبار روبی گلزار مطهر شهدا، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران و خانواده شهدا، دیدار با ائمه جمعه و خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله، اردوهای جهادی و برپایی نمایشگاه فرهنگی را از دیگر برنامه هایی نام برد که در طی هفته بسیج برگزار می شوند.

,

 انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه شهرستان سروآباد از برگزاری 100عنوان برنامه به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در این شهرستان خبرداد.