برگزاری ستاد فرعی یادواره شهدای شرق اصفهان در کوهپایه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق؛امروز ستاد فرعی یادواره شهدای شرق اصفهان متشکل از مسئولان بخش کوهپایه با هدف برنامه ریزی، هماهنگی و برگزاری هر چه باشکوه تر یادواره شهدای شرق اصفهان در محل بخشداری کوهپایه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق,

فرمانده حوزه حضرت امیرالمومنین(ع) بخش کوهپایه در حاشیه ای مراسم، گفت: در این مراسم مقرر شد کلیه مسئولان، سازمان ها و ادارات از طرق مختلف که در اختیار دارند اطلاع رسانی به عموم مردم را از زمان و نحوه برگزاری یادواره شهدا شرق اصفهان انجام دهند.

,

حسین رجبی با اشاره به هدف واحد مسئولان بخش کوهپایه از هر چه با شکوه تر برگزار شدن مراسم افزود: کلیه مسئولان حاضر در جلسه عنوان کردند که از تمام پتانسیل در اختیار خود استفاده کرده تا مراسم با شکوه بیشتری برگزار شود.

,

وی با اشاره به زمان برگزاری یادواره در روز ها ی چهارم و پنجم آبان ماه تصریح کرد: بی شک مردم انقلابی بخش کوهپایه در هر دو روز این یادواره حضور چشمگیر خواهند داشت.

,

رجبی بیان کرد: مردم و مسئولان بخش کوهپایه با توجه به تصمیم گیری در این جلسه در روز پنجم آبان ماه با سازماندهی بیشتر در این مراسم حاضر خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده حوزه بسیج حضرت امیرالمومنین(ع)، از برگزاری ستاد فرعی یادواره شهدای شرق اصفهان در آذرماه سال جاری در شهر کوهپایه اصفهان خبر داد.