ارسال هفتمین محموله کمک‌های مردمی بهزیستی اصفهان به غرب کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب‌نیوز، از ارسال هفتمین محموله کمک‌های مردمی جمع آوری شده در بهزیستی اصفهان برای مردم مناطق زلزله‌زده غرب کشور خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، با بیان اینکه مردم نوع‌دوست اصفهان با همدلی و صمیمت دل برای اهدای کمک‌های خود به مردم مناطق زلزله‌زده مشارکت داشته‌اند، گفت: بهزیستی اصفهان 28 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح استان فعال کرده است.

,

وی ادامه داد: تاکنون هفت محموله از کمک‌های مردمی که شامل اقلام نو و حاوی مواد غذایی، پوشاک برای کودکان، شیر خشک، چادر، لوازم بهداشتی و کمک توان‌بخشی برای کودکان بی‌سرپرست و معلولان حادثه‌دیده در کرمانشاه ارسال‌شده است.

,

صادقی ارزش ریالی این کمک‌ها را حدود چهار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: نزدیک به 400 میلیون ریال هم در این مدت واریز نقدی مردم به شماره‌حساب‌های اعلامی بوده است.

,

مدیرکل بهزیستی اصفهان، با اشاره به آمادگی مددکاران و روانشناسان بهزیستی اصفهان برای عزیمت به مناطق زلزله‌زده، گفت: بیش از 150 نفر از روانشناسان و مددکاران اجتماعی که دوره‌های خاصی در حوزه مداخلات پس از بحران و کاهش تألمات روحی، روانی و اختلالات روان‌شناختی دیده‌اند، برای حضور در مناطق زلزله‌زده اعلام آمادگی کرده‌اند.

,

وی تأکید کرد: در صورت اعلام نیاز این متخصصان از سوی مدیریت بحران و بهزیستی کشور برای حضور در مناطق آسیب‌دیده، آن‌ها به‌تدریج حضور پیدا خواهند کرد.

,

انتهای پیام/ 

]
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، از ارسال هفتمین محموله کمک‌های مردمی گردآوری‌شده در بهزیستی اصفهان به مناطق زلزله‌زده غرب کشور خبر داد.