قاچاقچی موبایل در چابهار ۵۵۰ میلیون ریال جریمه شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهاربهاران، محمود میرشکار اظهار کرد: مأمورین پلیس آگاهی شهرستان نیکشهر در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک که پس از متوقف شدن خودرو و در بررسی صورت گرفته تعداد 777 دستگاه گوشی نوکیا و سامسونگ، 1390 عدد کاور گوشی، 300 عدد باطری گوشی، 200 عدد شارژر، بیش از 700 عدد مموری و سایر لوازم جانبی گوشی همراه مشکوک به قاچاق را کشف کردند.

وی افزود: با استعلام انجام شده از دستگاه های مرتبط، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه 540 میلیون و 977 هزار ریال اعلام و مدارک ارائه شده توسط متهم مورد تأیید قرار گرفته نشد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی چابهار بیان کرد: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز با توجه به اظهارات متناقض متهم و فاقد اعتبار بودن مدارک ارائه شده و براساس نتایج استعلامات و سایر ادله موجود در پرونده و مطابق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تخلف را وارد دانسته و متخلف را علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به میزان 550 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

میرشکار خاطرنشان کرد: با قاچاقچیانی که در جهت سودجویی اقدام به ورود کالای قاچاق به کشور می کنند و به صنعت داخلی آسیب وارد می کنند مطابق صلاحیت ها برخورد جدی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهاربهاران,
,
,
,
,
,
,
,
]
رئیس اداره تعزیرات حکومتی چابهار از جریمه ۵۵۰ میلیون ریالی قاچاقچی موبایل در این شهرستان خبر داد.