یاری رسانی سپاه استان البرز به هموطنان حادثه دیده در زلزله کرمانشاه/ البرز مسئولیت بازسازی 5 روستای تخریب شده را عهده دار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «تیتریک»، زلزله 7.3 ریشتری که شامگاه یک شنبه (21 آبان) در استان کرمانشاه روی داد، باعث تخریب بسیاری از شهرها و روستاهای این استان و به بارآمدن خسارت های جانی و مالی برای هموطنان ساکن این استان غربی کشور شد. به دنبال وقوع این حادثه و از همان ساعت های اولیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در کنار دیگر مردم این استان، تمام توان و ظرفیت خود را برای کمک به حادثه دیدگان این زمین لرزه به کار گرفت. 
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,

 
, ,
,

در این رابطه با اعلام آمادگی بسیجیان استان البرز برای امداد و کمک رسانی در همه عرصه ها از جمله سازندگی، تامین مایحتاج، ایجاد امنیت و .... و با دستور مستقیم سردار یوسف مولایی فرمانده سپاه البرز، اطلاع رسانی در سطح پایگاه، حوزه، ناحیه و اقشاربسیج استان صورت گرفت و اقلام گوناگون مورد نیاز از جمله البسه و مواد غذایی و ... جمع آوری، به همراه چند خودرو از یگان سپاه امکانات هلال احمر و سپاه را به مناطق زلزله زده ارسال شد.
 

,
,



 
, ,
,
, ,
,

سردار سید یوسف مولایی روز سه شنبه (25 آبان) در گفتگو با "تیتر1"  با اشاره به اعزام چندین دستگاه خودرو و کامیون به کرمانشاه از انجام هماهنگی های لازم توسط مسئول سازندگی استان البرز خبر داد و افزود: بازسازی 5 روستا به استان البرز واگذار شده و 25 کامیون تجهیزات واصل شده است و گروه های جهادی برای انجام امور بازسازی منازل تخریب شده، آماده اعزام هستند. 
 

, تیتر1,
,
, ,

 

,

وی همچنین از توزیع روزانه 5 هزار پرس غذای گرم از روز چهارشنبه توسط سپاه البرز بین زلزله زدگان استان کرمانشاه  و اعلام آمادگی ناحیه امام سجاد(ع) برای تامین روزانه 13 هزار غذای گرم در این مناطق خبر داد.
 

,
,

 
, ,
,

 
, ,
,

پس از انتقال تعدادی از مجروحان حادثه به بیمارستان های البرز برای مداوا، فرمانده سپاه البرز به عیادت مصدومان بستری شده رفت و با مصدومان این حادثه دلخراش ابراز همدردی کرد.
 

,
,

 
, ,
,

بر اساس این گزارش مواردی از اقدامات صورت گرفته در این 5 روز پس از وقوع زلزله، توسط سپاه استان البرز در ادامه می آید.
1-دستور فرمانده سپاه به تشکیل قرارگاه مربوطه در استان کرمانشاه و دراستان البرز
2-سازماندهی و جمع آوری کمک های مردمی توسط پایگاه های بسیج و ارسال آنها به کرمانشاه به تعداد بسیار قابل توجهی
3-با دستور مستقیم فرمانده سپاه البرز، این استان رسیدگی و امدادرسانی و بازسازی چندین روستای زلزله زده را در کرمانشاه برعهده گرفت.
4- عیادت و سرکشی سردار مولایی به مصدومین زلزله در بیمارستان های کرج
5-همچنین مقرر شده است در چند روز آینده فرمانده سپاه استان، شخصاً به کرمانشاه رفته و از روند اقدامات قرارگاه سپاه البرز در منطقه بازدید کند.


انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
پس از وقوع زمین لرزه بزرگ در استان کرمانشاه، سپاه استان البرز یکی از ارگان هایی بود که در این چند روز، در کنار دیگر مردم این استان، تمام توان و ظرفیت خود را برای کمک به حادثه دیدگان این زمین لرزه به کار گرفت.