بهره برداری از طرح هتلینگ بخش کودکان بیمارستان امام حسین(ع) زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس مرتضوی امروز در گفت و گو با خبرنگار زنجانم، با بیان اینکه اجرای طرح هتلینگ مراکز درمانی تامین اجتماعی  در سطح کشور کلید خورده است، اظهار داشت: با اجرای طرح هتلینگ شاهد ارتقا خدمات ارائه شده به بیماران خواهیم شد و  بیمارستانهای ملکی سازمان به امکانات استاندارد سه ستاره تبدیل می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنجانم,

وی تصریح کرد: برای اجرای فاز نخست طرح هتلینگ در بیمارستان امام حسین(ع) تاکنون  بالغ بر 25 میلیارد ریال هزینه شده است.

,

این مقام مسئول اجرای فازهای بعدی طرح هتلینگ را نیازمند تخصیص اعتبار در بودجه سالهای آینده دانست و گفت: برای اجرای این طرح باید بودجه لازم در سالهای آینده پیش بینی شود.

,

مرتضوی  با بیان اینکه عملیات اجرایی بخش اطفال و لابی بیمارستان امام حسین (ع) در حال انجام است، عنوان کرد: اجرای طرح هتلینگ در محورهای تاسیسات و ساختمان ، تجهیزات و ساختمان ، تجهیزات بهداشتی و امکانات رفاهی از سال گذشته کلید خورد که خوشبختانه  تجهیزات مدرن و پیشرفته و امکانات رفاهی خریداری و در بخش های مربوطه نصب و راه اندازی شده است.

,

این مقام مسئول تاکید کرد: طرح ارتقای هتلینگ بیمارستانی یکی از فاکتورهای مهم در راستای افزایش کیفیت خدمات بوده ودر این راستا نهایت دقت صورت گرفته و  استانداردهای کتاب راهنمای هتلینگ مورد توجه قرار گرفته است.

,

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) زنجان  تاکید کرد: دسترسی 24 ساعته به غذای سرد و دسترسی به غذای گرم برای همراهان بیمار و نیز افزایش سرویس‎های بهداشتی برای استفاده بیماران و همراهان آنها از دیگر موارد پیش بینی شده در اجرای طرح هتلینگ بوده است.

,

مرتضوی با اشاره به ظرفیت تخت های بیمارستان امام حسین(ع) خاطر نشان کرد: این بیمارستان دارای 142 تخت مصوب است که ضریب اشغال تخت های بیمارستانی  بیش از 82 درصد است.

,

لازم به ذکر است بیش از 53 درصد از جمعیت استان زنجان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بوده و دو بیمارستان ملکی در استان به بیمه شدگان این سازمان خدمت رسانی می کنند که برای اجرای هتلینگ بیمارستان امام حسین (ع) بیش از 2 میلیارد و 830 میلیون تومان و برای بیمارستان امید ابهر نیز یک میلیارد و 625 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است.
 

,
,

انتهای پیام/

]
رئیس بیمارستان امام حسین (ع) زنجان با اشاره به اتمام فاز نخست طرح هتلینگ در بیمارستان امام حسین(ع) زنجان گفت: اجرای این طرح در بخش اطفال، پذیرش درحال انجام بوده و تا 45 روزآینده قابل بهره برداری خواهد بود.