بقاع متبرکه استان مرکزی میزبان عزاداران شهادت امام رضا(ع)
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام اصغر سلطانی سرپرست اداره کل اوقاف وامورخیریه استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛گفت: روز یکشنبه مصادف با سالروز شهادت هشتمین امام شیعیان جهان حضرت امام رضا (ع) مراسم سوگواری و عزاداری در بارگاه متبرک ۳۰ امامزاده شاخص استان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

, , ,

سلطانی اظهار کرد: مرثیه‌سرایی و عزاداری در سوگ هشتمین امام شیعیان جهان، اقامه نماز جماعت، حضور هیئت‌های مذهبی و پذیرایی از عزاداران آن حضرت از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است.

,

وی با اشاره به اینکه مراسمات سخنرانی هم برای عزاداران پیش بینی شده است ادامه داد: در مراسم عزاداری هشتمین اختر تابناک امامت و لایت سخنرانان بر لزوم الگو گیری از صفات برجسته امام رضا (ع) تاکید دارند.

,

سرپرست اداره کل اوقاف وامورخیریه استان مرکزی با اشاره به اینکه ۲۸۰ امامزاده در استان ثبت و تأیید شده است، خاطرنشان کرد: آمار امامزادگان بیش از این است اما برای ثبت و تأیید باید مراحل به دقت و با حساسیت بالا دنبال شود.

,

انتهای پیام/

]
سرپرست اداره کل اوقاف وامورخیریه استان مرکزی گفت: در سالروز شهادت امام رضا(ع) ۳۰ بقعه متبرکه استان مرکزی میزبان عزاداران خواهد بود.