اشتغال‌زایی در روستاها با اعتبار 200 میلیارد ریال انجام می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود محمودی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: 4 روستای استان قزوین به عنوان پایلوت با 800 خانوار روستایی برای اجرای طرح پرورش گاو سمینتال و بزهای وارداتی اروپایی در نظر گرفته شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


رییس سازمان تعاون روستایی استان قزوین اعلام کرد: اعتبار این طرح بالغ بر 200 میلیارد ریال است که پیشنهاد شده 30 درصد آن از محل منابع استانی تامین و 70 درصد باقی مانده هم از طریق تسهیلات کم بهره صندوق کارآفرینی امید، بانک کشاورزی و پست بانک تامین شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف توسعه اقتصادی ایجاد اشتغال و مهمترین سازوکار آن کارآفرینی است، افزود: کارآفرینی در روستاها باعث کاهش بیکاری و افزایش بهره‌وری افراد و منابع و بالتبع افزایش درآمد مردم خواهد شد. 

محمودی ابراز امیدواری کرد: این طرح در سال آینده در تمامی روستاهای استان اجرایی تا شاهد اشتغال پایدار و مهاجرت معکوس در روستاها باشیم. 

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 135 شرکت و اتحادیه تعاونی روستایی در سطح استان وجود دارد، یادآور شد: از این تعداد 48 شرکت تعاونی روستایی، 63 شرکت تعاونی کشاورزی، 11 شرکت تعاونی تولید روستایی، 6 شرکت تعاونی زنان روستایی و مابقی اتحادیه‌ها را تشکیل می‌دهد. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
توسط تعاون روستایی قزوین طرح اشتغال‌زایی در روستاها با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال انجام می‌شود.