نارضایتی مردم یاسوج از کیفیت نان / کم فروشی، عدم رعایت بهداشت و استفاده از جوش شیرین در نانوایی های شهر یاسوج
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ عدم کیفیت نان طی ماههای گذشته در سطح شهر یاسوج باعث شده است که مردم این شهر با گلایه و شکایت راجع به این مقوله اظهار نگرانی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

به همین جهت به میان شهروندان یاسوجی رفتیم که در زیر آمده است:

,

 

,

رضایی یک از شهروندان یاسوجی به خبرنگار چهارفصل گفت: هنگامی که راجع به بی کیفیتی نان به متصدیان نانوایی در یاسوج تذکر داده می شود اکثر آنها با این این جمله؛ که "دوست دارید نان بخرید و دوست هم ندارید به سلامت" ما را مورد خطاب قرار می دهند.

, چهارفصل,

, ,

قاسمی، دیگر شهروند یاسوجی در خصوص کم فروشی برخی نانوایی ها گفت: کم فروشی، عدم رعایت بهداشت و استفاده بیش از حد از جوش شیرین در نانوایی های سطح شهر یاسوج ما را دچار ناراحتی و عذاب می کند.

,

, ,

پیرمرد یاسوجی در رابطه با کیفیت نان گفت: ضایعات بیش از حد نان، زود خشک شدن این کالای اساسی و ضروری سفره غذایی مردم موجب شده است که مردم این دیار دل شان از خوردن نان سیر شود.

,

, ,

یک مغازه دار یاسوجی به خبرنگار ما گفت: بی رغبتی مسئولان نسبت به پیگیری این معضل همگانی موجب شده است که مردم از آنان قطع امید نمایند و راه فراری برای پایان دادن این دردسر نیابند.

,

مردم ایجاد نانوایی های متعدد در سطح یاسوج و پایین آمدن کیفیت نان را یکی دیگر از دلایل معضل پخت نان قلمداد می نمایند.

,

, ,

عباسی، یکی از جوانان یاسوجی بود که دغدغه زیادی روی این موضوع داشت به ما گفت: تنظیم نبودن حرارت تنور نانوایی ها و سوخته شدن و گاه نپخته نشدن نان ها اشاره کرد که بطور کلی در پایین آمدن کیفیت نان تاثیر بسزایی دارد.

,

, ,

بهرحال؛ برای خاتمه دادن به این مشکل فرآگیر و دردسر ساز نیاز همگانی می طلبد که کلیه دستگاهها و متولیان مرتبط و راجع به این امر مهم نهایت تلاش خود را تا ریشه کنی آن بخرج دهند.

,

انتهای پیام /

,

 

]
هنگامی که راجع به بی کیفیتی نان به متصدیان نانوایی در یاسوج تذکر داده می شود اکثر آنها با این این جمله؛ که "دوست دارید نان بخرید و دوست هم ندارید به سلامت" ما را مورد خطاب قرار می دهند.