کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مرغ غیر قابل مصرف در بویین زهرا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر مهدی مهرزاده رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا  در گفت‌وگو با شاخص،از معدوم سازی بیش از ۱۰۰ کیلوگرم بال مرغ و ران قطعه بندی شده بدون هویت فاقد شرایط بهداشتی  در این شهرستان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: بر اساس دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی کشور، تنها واحدهایی که دارای پروانه بهداشتی از دامپزشکی باشند و در صورت تامین شرایط بهداشتی، مجاز به قعه بندی مرغ صرفا در حضور مشتری خواهند بود.

,

این مسوول تصریح کرد: اداره دامپزشکی بارها نسبت به اطلاع رسانی و تذکر به واحدهای عرضه اقدام و در صورت مشاهده تخلف حسب مورد اقدام خواهد کرد.

,

مهرزاده تشریح کرد: در بازدید اخیر بازرسان این اداره مشاهده شد که یکی از واحدهای عرضه، اقدام به قطعه بندی مرغ کرده و قطعات مرغ را در یخچال زیر صفر منجمد کرده ، که بدلیل فقدان شرایط ارگانولپتیک و انجماد غیر اصولی محموله ضبط و برای معدوم سازی به تبدیل ضایعات کشتارگاه طیور شهرستان منتقل گردید.

,

مهرزاده خاطر نشان کرد این اداره به طور قاطع با متخلفین این امر برخورد کرده و مراتب را برای رسیدگی به مراجع ذیصلاح قضایی ارجاع خواهد کرد.

,

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا در پایان تصریح کرد : علیرغم تذکرات فراوان به واحدهای عرضه مرغ و ماهی ، متاسفانه گاهی از اوقات محموله های مرغ به دلیل قطعه بندی غیر مجاز و غیر اصولی از چرخه مصرف حذف می شود.

,

انتهای پیام/

]
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا گفت: بیش از 100 کیلوگرم بال مرغ و ران قطعه بندی شده بدون هویت که فاقد شرایط بهداشتی بود، ضبط و معدوم شد.