برگزاری بیش از 50 برنامه مختلف توسط بسیج جامعه زنان کُردستان در هفته بسیج
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناهید منصوری مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کردستان در گفتگو با خبرنگار آفتاب دل اظهار کرد: بسیج به عنوان درخت تناور و تنومند و یادگار امام خمینی (ره) است که ما باید این امانت گرانقدر را پاس بداریم و به آیندگان منتقل نماییم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,


 
وی گفت: با تشکیل ارتش 20 میلیونی به فرمان امام در سال 1358 به منظور دفاع از آرمان های والای انقلاب اسلامی بسیج خواهران در سراسر کشور فعالیت‌های خود را در راستای پیشرفت و سازندگی کشور و احیای هویت زنان مسلمان، تعمیق بصیرت دینی و تحکیم بنیان خانواده تعریف کرد و حرکت‌های بسیار سازنده‌ای را در این حوزه‌ها انجام داده است. و در استان کردستان نیز بسیج به عنوان اولین و گسترده ترین تشکل بانوان راه اندازی گردید .

,
,
,


 
وی ادامه داد: خواهران در تمام عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی ، سازندگی، علمی و اجتماعی و آموزشی و براساس نیازهای انقلاب اسلامی فعالیت های گسترده ای داشته و پا به پای مردان نقش آفرینی کرده اند.

,
,
,


 
وی با بیان اینکه امروز بسیج خواهران دارای کارنامه درخشانی است و این نشان از اخلاص ، شجاعت، بصیرت و ایثار عزیزان بسیجی است .

,
,
,


 

,
,

وی از برگزاری بیش از 50 عوان برنامه در هفته بسیج خبر داد و گفت: برگزاری نشست نهضت روشنگری، برگزاری برنامه پیوند آسمانی، اجرای مسابقات بومی محلی، اجرای مسابقات قرآنی با رویکرد ارزشی انقلابی و تبیین جریان تکفیری، برگزاری یادواره شهدای پایگاهی، برگزاری جلسه شورای قشر و خانواده، سرکشی از خانواده ی شهدا و ایثارگران، برگزاری نمایشگاه کتاب، اجرای دوره عمومی مقدمای بسیج، برگزاری کارگاه مادران، پرچمداران مقابله با جنگ نرم، برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی و ... از جمله برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.
 
 

,
,
,

وی از بسیج نیز به عنوان یک حرکت منسجم و منطبق با نیازهای تمام زمان‌ها نام برد و گفت: بسیج نیرویی کارآمد، تاثیرگذار در تمام عرصه‌هاست.

,


 
منصوری با بیان اینکه بسیج نماد و مظهر عظمت ایران اسلامی است، بیان کرد: حضور تاثیرگذار بسیج بعد از پیروزی انقلاب تا کنون به ویژه در دوران دفاع مقدس بسیاری از دسیسه‌های دشمنان را نقش برآب و به فرصتی برای رشد و بالندگی و اقتدار بیشتر کشور تبدیل کرده است.

,
,
,


 
 
وی در ادامه به ایثارگری و از خودگذشتگی زنان کردستانی در طول جنگ تحمیلی و دوران قبل از آغاز جنگ اشاره کرد و افزود: استان کردستان بیش از 5 هزار و 400 شهید گلگون کفن را در راستای حفظ ارزش‌های نظام مقدس اسلامی تقدیم کرده است که 546 نفر از این شهدای گرانقدر زنان کردستانی هستند.

,
,
,
,


 
 
انتهای پیام/

,
,
,
]
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کردستان از برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه مختلف به مناسبت هفته ی بسیج در استان کردستان خبر داد.