بالغ بر 100 عنوان برنامه متنوع همزمان با هفته بسیج در بانه برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مصطفی سلیمانی صبح امروز در گفت و گو با  آرباباخبر؛ اظهار داشت: بالغ بر یکصد عنوان برنامه متنوع همزمان با هفته بسیج، توسط سپاه بانه و رده های مختلف آن در حوزه های روستایی؛شهری، اقشار و کانون های سپاه بانه در سطح این شهرستان بمناسبت هفته بسیج برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر؛,

وی افزود: برنامه های هفته بسیج که از چند روز قبل توسط حوزه ها و رده های مختلف سپاه بانه تدوین شده است از امروز آغاز و تا پنجم آذر ماه که مصادف با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین می باشد نیز ادامه خواهد داشت.

افتتاح 15 پروژه محرومیت زدایی و مردم یاری توسط سپاه بانه در هفته بسیج

,
,
,


سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: برنامه های مذکور در سرفصل های مختلف فرهنگی؛ ورزشی و افتتاح چندین پروژه محرومیت زدایی و مردم یاری در شهرستان بانه پیش بینی شده است که در طول هفته بسیج در سطح این شهرستان اجرا خواهند شد.

,
,

فرمانده سپاه بانه افتتاح و بهره برداری از یازده مدرسه روستایی در روستاهای کوپیچ، ساردکه، سپیدکمر، انجیله،درگاه شیخان، کوچر، سپیدار، دارینه و سوته را از پروژه های شاخص محرومین زدایی سپاه بانه در راستای حل مشکل فضاهای آموزشی و برنامه مردم یاری در مناطق روستایی بانه برشمرد.

وی همچمین، افتتاح پروژه خانه محروم در روستای بوالحسن و اجرای پروژه آبرسانی به روستای کیوله و افتتاح سالن ورزشی 9 دی در شهر بانه برای شهروندان و همچنین بهره برداری از دو زمین رورزشی در روستاهای مزرلان و سیاه حومه را از دیگر پروژه های محرومیت زدایی سپاه بانه که در طول هفته بسیج امسال به بهره برداری خواهند رسید برشمرد.

,
,
,

سرهنگ سلیمانی همچنین نواختن زنگ بسیج در کلیه مدارس سطح شهرستان بانه در اولین روز از هفته بسیج؛ تجلیل از بسیجیان نمونه شهرستان بانه؛ تجلیل از 5 خانواده معظم شهدا؛ برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان؛ حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه؛ غبار روبی مزار شهدا و انجام ویزیت رایگان مردم را از دیگر برنامه های شاخص در هفته بسیج عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه بانه از اجرای بالغ بر یکصد عنوان برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی و اجتماعی همزمان با هفته بسیج در بانه خبر داد.