نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در بروجن گشایش یافت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، فرمانده سپاه شهرستان بروجن در آیین گشایش این نمایشگاه، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در حسینیه شترخون شهر بروجن افتتاح شد.

کیهانی گفت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با استعداد 19 غرفه شامل 9 غرفه صنایع غذایی، 7 غرفه صنایع دستی و 3 غرفه تولیدات فرهنگی است.

وی اضافه کرد: افرادی که در این نمایشگاه فعالیت می کنند از بسیج سازندگی سپاه تسهیلات دریافت کرده و توانسته اند در راستای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال داشته باشند.

کیهانی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی تولیدات اقتصاد مقاومتی به مردم عنوان کرد و گفت: با توجه به این که یکی از سرمایه های اصلی کشور جوانان هستند فرصت مناسبی فراهم شده تا با دریافت تسهیلات به اشتغال، تولید و اقتصاد کشور کمک کنند.

وی اضافه کرد: هر فعالیت اقتصادی که برای تحقق شعار سال براساس منویات رهبری انجام می گیرد تاثیر بسزائی در رفع بیکاری و ایجاد اشتغال دارد.

فرمانده سپاه بروجن از برگزاری 110 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: گلباران قبور مطهر شهدا، نشست های اقتصاد مقاومتی، برگزاری یادواره های شهدا، ویزیت رایگان بسیجیان و همایش بسیجیان در 5 آذر از جمله مهترین برنامه های هفته بسیج در این شهرستان است.

کیهانی ادامه داد: برگزاری نشست های بصیرتی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، ایستگاه های صلواتی، همایش سرگروه های ارودهای جهادی، برگزاری صبحگاه سراسری واحدهای مقاومت دانش آموزی و دیدار بسیجیان با ائمه جمعه از دیگر برنامه های هفته بسیج در بروجن است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
همزمان با هفته بسیج نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با استعداد ۱۹ غرفه در حسینیه شتر خون شهر بروجن گشایش یافت.