اشک برای ائمه معصوم توفیقی است که از جانب آنان به ما داده می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بابل‌نوین، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در جمع بسیجیان فرهنگی بابل اظهار کرد: زیارت امام رضا(ع) از جمله زیارت‌های پر برکت در دنیا است و  ثواب اخروی بسیار بالایی به همراه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بابل‌نوین, بابل‌نوین,
             
وی افزود: زیارت امام هشتم  غم‌های دنیا را از دل ما بیرون خواهد برد، روایت داریم هرکسی که مشکل دارد، همه راه‌ها بر او بسته شد و فکر می‌کند که توکل بر خدا نیز جوابی در برنداشت، همه چیز را رها کند و به مشهد برود.
          
امام جمعه بخش گتاب شهرستان بابل ادامه داد:  زیارت مشهد مقدس برابر است با هفتاد سفر حج، از برکات این سفر حال خوشی است که در زیارت به دست می‌آوریم، همین که وارد حریم و بارگاه امام رضا می‌شویم پاسخ خود را از این امام رئوف خواهیم گرفت، ما لطف و ارادت اهل بیت را نمی‌بینیم اما آنان بر احوال ما ناظرند و ما را می‌بینند و پاسخی مناسب می‌دهند.
            
این مقام مسئول تصریح کرد: پاسخی که ائمه به حاجات ما می‌دهند با حرف زدن و گوش دادن ما انسان‌ها فرق دارد،  حجابی در پاسخ امام‌ رضا(ع) است که ما آن را نمی‌شنویم.، ما این پاسخ را درک نمی‌کنیم، مانند ارتباطی که میان ما و اموات وجود دارد و قادر به درکش نیستیم به همین دلیل در روایات ساعات خاصی برای زیارت ائمه و اهل قبور مشخص شد.
               
حجت‌الاسلام تقی‌پور در پایان گفت: اشک برای ائمه معصوم توفیقی است که از جانب آنان به ما داده می‌شود و با جاری شدن اشک‌هایمان پاسخ خود را از این خاندان خواهیم گرفت.
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
امام جمعه گتاب گفت: اشک برای ائمه معصوم توفیقی است که از جانب آنان به ما داده می‌شود و با جاری شدن اشک‌هایمان پاسخ خود را از این خاندان خواهیم گرفت.