محموله کمک‌های بهزیستی استان زنجان به مناطق زلزله‌زده اعزام شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا، محمد محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به ارسال کمک‌های بهزیستی استان زنجان به مناطق زلزله زده اظهار کرد: این محموله شامل پتو، ملحفه، آب معدنی، چادر مسافرتی، مواد غذایی، پوشاک گرم، اقلام بهداشتی، البسه ، چراغ خوراک پزی، و بیش از هزار متر نایلون است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به کمک‌های بهزیستی استان‌های سراسر کشور به مناطق زلزله زده غرب کشور افزود: در این راستا بهزیستی استان زنجان با ایجاد سه پایگاه اداره کل بهزیستی استان زنجان، اداره بهزیستی شهرستان زنجان و مرکز شیرخوارگاه شهید بقاء ثمین تاب جهت جذب کمک‌های مردمی بصورت کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای زلزله زدگان استان کرمانشاه اختصاص داد.

,

مدیرکل بهزیستی استان زنجان به اشاره به نیت خیرخواهانه و نوع دوست کمک‌های انسان دوستانه بهزیستی استان زنجان ابراز کرد: با توجه به برودت هوا و بارش باران، نایلون و وسایل گرمایشی در اولویت نیاز مناطق زلزله زده قرار دارد .

,

وی گفت: این کمکها از طریق اداره کل بهزیستی، مراکز تحت نظارت شامل موسسات خیریه و کلینیک‌های مددکاری و خیرین و افراد نیکوکار صورت پذیرفت.

,

محمدی حضور و حمایت‌های مردمی و کارکنان بهزیستی را مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: این مصیبت دلخراش حمایت و پشتیبانی همه جانبه تمامی نهادها و مردم را می‌طلبد و تنها از عهده دولت یا یک نهاد بر نخواهد آمد.

,

وی بیان کرد: خودروی خدمات سیار 123 بهزیستی استان زنجان نیز جهت یاری رسانی به زلزله زدگان روستاهای سرپل ذهاب اعزام گردید.

,

این مقام مسئول اظهار کرد: هم استانی‌های نوع دوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای بازسازی مناطق زلزله زده نیز به شماره حساب 210091434524111 نزد بانک توسعه تعاون و کارت مجازی به شماره 5029081010321806 واریز کنند.

,

وی همچنین با اشاره به آمادگی گروه فوریتی طرح محب و کارشناسان خط ۱۲۳ در جهت کاهش آلام آسیب دیدگان و بهبود شرایط روحی و روانی زلزله زدگان گفت: بهزیستی شهرستانهای ابهر، خدابنده، خرمدره، طارم و ماهنشان نیز در این امر مهم مشارکت و به یاری زلزله زدگان شتافتند.

,

انتهای پیام/

]
مدیر کل بهزیستی استان زنجان از اعزام چهار خودرو کمک های بهزیستی استان زنجان به هموطنان زلزله زده به ارزش تقریبی 600 میلیون ریال به استان کرمانشاه خبر داد.