خسارات ۱۰۰ میلیارد ریالی زلزله به شهرستان چرداول
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار زاگرس ، مراد یگانه درخصوص خسارت زلزله به شهرستان  چرداول اظهار داشت: در پی وقوع زلزله در استان کرمانشاه و تحت تاثیر قرار گرفتن استان ایلام از این حادثه طبیعی به علت نزدیکی شهرستان چرداول به مرکز زلزله، خسارات فراوانی به منازل مسکونی و تجاری در شهرها و روستاهای این شهرستان وارد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار زاگرس,

وی ادامه داد: شدت زلزله باعث خسارت به سه هزار واحد مسکونی در روستاها و 2 هزار واحد مسکونی شهری شده که میزان خسارات برابر بازدیدهای صورت گرفته بین 20 تا 50 درصد است و مواردی نیز وجود دارد که تخریب منازل به 100 درصد می رسد.
فرماندار چرداول یادآور شد: بر اساس بازدیدهای میدانی و حضور کارشناسان میزان خسارات وارده به شهرستان چرداول بیش از 100 میلیارد ریال است که گزارش آن به مدیریت بحران و استاندار ایلام گزارش شده و به طور قطع پس از تصویب هیات دولت، خسارات زلزله زدگان براساس برنامه ریزی انجام شده پرداخت خواهد شد.
یگانه تاکید کرد: فرم های مخصوصی جهت ارائه میزان خسارت توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مردم داده می شود که خسارت دیدگان واقعی در روستاها از طریق دهیاران و بخشداران و شهرها از طریق فرمانداری از تاریخ 4 تا 30 آذر مهلت دارند فرم ها را تکمیل کنند تا ضمن کارشناسی دقیق نسبت به تعیین میزان خسارات وارده، کارهای مقدماتی و قانونی صورت گیرد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
فرماندار چرداول از خسارات ۱۰۰ میلیارد ریالی زلزله به شهرستان چرداول خبرداد.