4هزار تخته چادر از شهرستان ری به مناطق زلزله زده ارسال شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد احمدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب ری، اظهار داشت: 30 پایگاه امدادی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به آسیب دیدگان زلزله استان کرمانشاه در شهرستان ری فعالیت می کنند و جمع‌ آوری این کمک‌ها تا چهارم آذر ماه ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, احمد احمدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار , آفتاب ری, ، اظهار داشت: 30 پایگاه امدادی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به آسیب دیدگان زلزله استان کرمانشاه در شهرستان ری فعالیت می کنند و جمع‌ آوری این کمک‌ها تا چهارم آذر ماه ادامه دارد.,

وی افزود: جمعیت هلال احمر در راستای امدادرسانی به زلزله زدگان غرب کشور از همان دقایق اولیه حادثه در آماده باش کامل قرار گرفت و از روز دوشنبه 22آبان در حال جمع آوری کمک های مردمی هستیم. 

,

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ری بیان کرد: در حال حاضر در فاز جمع آوری کمک های مردمی هستیم و برحسب نیازی که ستاد استان اعلام می‌کند بصورت متمرکز کمک های خود را ارسال می‌کنیم.

,

احمدی با بیان اینکه تا کنون 4هزار تخته چادر بصورت هوایی و زمینی از شهرستان ری به مناطق زلزله زده ارسال کرده‌ایم، گفت: در صورت نیاز و اعلام ستاد استان، نیروهای امدادی نیز از شهرری اعزام خواهد شد. 

,

وی ادامه داد: ستاد مرکزی واقع در ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در حال تفکیک و بسته بندی و پایگاه های سیار در میادین اصلی از جمله میدان شهرری، میدان هادی ساعی، میدان مدرس، اضلاع جنوب و شرق حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، روستاهای اطراف، باقرشهر، خاوران و منطقه 15 و 19 تهران آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور هستند.

,

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ری گفت: نیازهای اصلی زلزله زدگان لباس گرم، پتو، کیسه خواب، زیرانداز و مواد غذایی فاسدنشدنی است که حتما نو و تاریخ دار باشد. کمک های مالی نیز، هم به صورت نقدی و هم از طریق دستگاههای کارت خوان در این پایگاهها دریافت می شود و از طریق بانکها نیز می توانند وجوهات خود را به شماره 99999 جمعیت هلال احمر واریز کنند. 

,

احمدی با اشاره به مشارکت همه ارگانهای شهرستان در جمع آوری و ارسال کمک‌های مردمی تصریح کرد: فرمانداری، بخشداری‌ها، بسیج، شهرداری و سایر نهادها همکاری خوبی در این خصوص با جمعیت هلال احمر دارند. 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ری با بیان اینکه تا کنون 4هزار تخته چادر از شهرستان ری به مناطق زلزله زده ارسال کرده ایم، گفت: جمع‌ آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم تا چهارم آذر ماه ادامه دارد.