افتتاح ۳ پروژه محرومیت‌زدایی در اراک/ساخت ۲۰ خانه برای محرومان تا پایان سال
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا رضایی، فرمانده سپاه ناحیه اراک در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: از ۲۹ آبان ماه تا ۵ آذر ماه به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

رضایی با اشاره به اینکه شعار امسال هفته بسیج تحت عنوان «بسیج مظهر مردم سالاری دینی» نامگذاری شده است اظهار کرد: روز دوم هفته بسیج با نام «بسیج، محرومیت و خدمات‌رسانی» نامگذاری شده است.

,

وی با اشاره به اینکه امروز سه پروژه محرومیت زدایی در شهرستان اراک به بهره برداری رسید افزود: این پروژه ها در روستاهای نوازن و قایناروق از توابع شهرستان اراک قرار دارد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک افزود: سال گذشته ناحیه مقاومت بسیج اراک برای اولین بار در بحث ساخت خانه‌ برای محرومان باتوجه به اعلام آمادگی بسیجیان و استقبال گروه‌های جهادی از این پروژه‌های محرومیت‌زدایی موفق شد ۱۰ باب خانه محروم را ساخته و تحویل آنان دهد.

,

رضایی ادامه داد: امسال بنا داریم که کار ساخت خانه برای محرومان را با همکاری کمیته امداد و بهزیستی با جدیت بیشتری دنبال کنیم که برای این منظور نیز تعدادی از خانواده‌های نیازمند شناسایی شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: امسال با برنامه ریزی های صورت گرفته ساخت ۲۰ خانه برای محرومین در سطح شهرستان اراک را در دستور کار داریم که تا پایان سال تکمیل و در اختیار محرومین قرار می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک از افتتاح سه پروژه محرومیت زدایی همزمان با دومین روز از هفته بسیج در شهرستان اراک خبر داد.