برگزاری ۱۳۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در دیر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار میرزا احمدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس؛ ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت:130 عنوان برنامه فرهنگی در طول هفته بسیج در شهرستان دیر برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی گفت: امروزه بسیج در تمام عرصه‌ها حضور دارد و با با عنایت به راهنمایی‌های مقام معظم رهبری به خار چشم دشمنان تبدیل شده است. 

,

احمدی با بیان اینکه در هفته بسیج سال جاری  130عنوان برنامه برگزار می شود افزود: 30 برنامه شاخص به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار می شود.

,

فرمانده سپاه شهرستان دیر با اشاره به اینکه برنامه های پیش بینی شده در هفته بسیج با همکاری حوزه ها و پایگاه های مقاومت در سطح شهرستان برگزار می شود گفت: یکی از برنامه های عمده این هفته برگزاری تجمع بسیجیان در پنجم آذر ماه در مصلی نماز جمعه بندر دیر است .

,

وی در پایان در تشریح برنامه‌ هفته بسیج شهرستان دیر خاطرنشان: غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسابقات فرهنگی و ورزشی، اعزام تیم‌های پزشکی به روستاهای محروم، نشست‌های روشنگری و آسیب‌شناسی فضای مجازی و ماهواره و شبکه‌های اجتماعی و کرسی‌های آزاداندیشی و گفتمان ولایت از برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه شهرستان دیر از ۱۳۰ عنوان برنامه در طول هفته بسیج در شهرستان دیر خبر داد.