مدیریت جهادی و انقلابی موجب نابودی داعش شد/ آستان قدس پروژه احداث مسکن جوانان را در سرخس کلید خواهد زد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نسیم سرخس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در سفر به شهرستان سرخس در جمع مردم این شهرستان گفت: روزی داعش و القاعده به منطقه مسلمانان حمله و ایران بزرگ اسلامی را تهدید کردند و همت والای نیروهای جان برکف موجب برکات بسیار شد؛ امروز حاج قاسم سلیمانی رسما ختم داعش را به رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم سرخس,
 
,
تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد:  آنچه که باعث نابودی داعش شد، یک مدیریت جهادی و انقلابی بود. مدیریتی که منتظر رسیدن امکانات نایستاد.
,
 
,
حجت الاسلام رئیسی بیان کرد: امروز به تمام جهانیان بعد از دوران دفاع مقدس بار دیگر ثابت کردیم هرکجا شرارت خبیثان باشد، مردانی از ایران اسلامی با اراده پولادین فتنه و ظلم آنها را نقش برآب خواهد کرد. امروز اثبات شد. انشالله این جریان انقلابی روزی اعلام خواهد کرد که قدس شریف نیز آزاد شد و این امر مبارک را ما بسیار قریب و نزدیک می دانیم.
,
 
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: اگر به مبارزه با داعش بر نمی‌خواستیم امروز باید در تهران، اصفهان و مشهد و شهرهای ایران اسلامی با آنها مبارزه می کردیم، اما با تدبیر رهبری این فتنه نقش برآب شد.
,
 
,
 
,
تولیت آستان قدس رضوی در ادامه با اشاره به خدمات آستان قدس رضوی در سرخس بیان کرد: آستان قدس رضوی اراده جدی دارد که با صدور مجوز منطقه آزاد اقتصادی توسط دولت بسیاری از سرمایه‌گذاری ها را در جهت رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال انجام دهد.
,
 
,
 
,
حجت الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: آستان قدس رضوی در راستای توسعه علمی و فرهنگی اقدام به راه اندازی مدارس امام رضا(ع) در این منطقه خواهد کرد.
,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه در جهت ارتقاء امکانات پزشکی و سلامت دارالشفاء امام رضا(ع) در این منطقه افتتاح خواهد شد، گفت: در راستای ترغیب جوانان به امر مقدس ازدواج و رفع دغدغه‌های جوانان در ابتدای زندگی، آستان قدس رضوی تلاش دارد پروژه مسکن جوانان را در این منطقه احداث کند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی رسما ختم داعش را به رهبر معظم انقلاب اعلام کردند، گفت: مدیریت جهادی و انقلابی موجب نابودی داعش شد.