اعزام 30 دانش آموز سرخه ای به مناطق عملیاتی جنوب کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر حسنان، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ولایت سرخه  در گفت وگو با خبرنگار ندای سرخه ضمن تبریک هفته بسیج از اعزام دانش آموزان دختر به اردوی راهیان نور خبر داد و اظهار کرد: اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای آشنایی دانش آموزان با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام است، به همین منظور در غالب یک اردوی چهار روزه  30 نفر از دانش آموزان دختر دبیرستان آسیه به این اردو اعزام خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

وی افزود:  دانش آموزان شرکت کننده در این اردو با حضور در مناطق جنگی ضمن بازدید از این مناطق و یادمان های شهدا با آرمان های شهدا تجدید بیعت می کنند.

,

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ولایت سرخه عنوان کرد: اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی هشت سال  جنگ تحمیلی و آشنایی آنان با گذشت و ایثار رزمندگان می تواند راهکار خوبی در جهت خنثی سازی توطئه های دشمنان و جنگ نرم باشد.

,

حسنان اظهار کرد: نسل جوان و دانش آموز کشور باید بدانند که برای توسعه، آبادانی و امنیت فعلی کشور رزمندگان در کجا  و با چه شرایطی با دشمن تا بن دندان مسلح و متجاوز نبرد کرده اند .

,

وی با ابراز تآسف از وقوع زلزله در کرمانشاه به اقدامات بازسازی این منطقه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بازسازی  7 روستای زلزله زده کرمانشاه  و مسئولیت ساماندهی به وضعیت مردم و کمک به آسیب دیدگان را برعهده گرفته است؛ کمک های جمع آوری شده در سراسر استان به صورت متمرکز به این روستاها اختصاص خواهد یافت.

,

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ولایت سرخه بیان کرد: مردم سرخه نیز با جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی همچون همیشه آماده خدمت رسانی به مردم زلزله زده هستند و در این امر خیر و انسان دوستانه با مردم سراسر استان همراه خواهند شد.

,

حسنان کمک های دانش آموزان مدارس سرخه را یادآور شد و گفت: دانش آموزان شهرستان سرخه با دانش آموزان مناطق زلزله زده ابراز همدری کردند و با جمع آوری لوازم التحریر و کفش و لباس به کمک دوستان خود در آن مناطق اقدام کردند.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ولایت سرخه از اعزام 30 دانش آموز دختر دبیرستان آسیه شهرستان سرخه در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.