جهادگران عرصه سازندگی از مصادیق خلیفه اللهی در زمین هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر،  سردار رحیم نوعی‌اقدم از فرماندهان دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت امروز در همایش شکوه هجرت که در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد، تلاش و مجاهدت‌های جهادگران در عرصه‌های مختلف سازندگی را ستود و گفت: تلاش های خالصانه جهادگران در محرومیت زدایی مثال زدنی و ستودنی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابصارخبر،  , ابصارخبر، ,

وی افزود: جهاد سازندگی با حرکت بسیجی‌وار خود تاکنون اقدامات مناسبی در ارتباط با محرومیت‌زدایی و تقویت روحیه در بین اقشار محروم جامعه انجا داده است.

,

نوعی اقدم در ادامه سخنان خود تلاش جهاد سازندگی در مناطق محروم را زیباترین حرکت بشری است توصیف کرد و گفت: حرکت جهادی این قشر یک الگوی بسیار مناسب برای سایر افراد است.

,

وی با بیان اینکه تقویت روحیه تعاون، همکاری و ایثارگری از جمله دستاوردی جهادگران در مناطق محروم است، گفت: جهادگران از جمله انسان های پاک و متعهدی هستند که مطالبات رهبر معظم انقلاب در جامعه نهادینه می سازند.

,

فرمانده دوران دفاع مقدس اخلاق جهادی را از جمله مهمترین ویژگی های جهادگران در عرصه های مختلف عنوان کرد و گفت:جهادگران نمونه واقعی خلیفه اللهی در زمین هستند.

,

نوعی اقدم در ادامه سخنان خود به بیان ویژگی های انسان خلیفه اللهی در زمین پرداخت و گفت:انسان هایی که در موقع مشکلات و سختی ها در کنار مردم هستند و به رفع موانع بشر می پردازند از جمله مراجع به حساب می آیند که این نیز به نوبه خود خلیفه اللهی در زمین محسوب می شوند.

,

وی کارهای جهادی را موجب تقویت نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت:این کار ارزشمند در تاریخ ماندگار خواهد شد.

,

نوعی اقدم تصریح کرد: ماندگاری جبهه جهاد سازندگی صدبرابر جبهه جنگ سخت است چونکه جنگ چیزی جز ویرانی ندارد در حالیکه عمران و آبادانی که نتیجه سازندگی است در تاریخ  و ذهن مردم ماندگار است.

,

فرمانده جبهه مقاومت در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح سرنوشت داعش پرداخت و گفت: قدرتمندترین، سرمایه دارترین،اشرافی ترین، اطلاعاتی ترین و جاسوسی ترین کشور جهان که پدید آورنده و حامی جرثومه فسادی چون داعش است در خاک سوریه در برابر اراده، تدبیر، شجاعت، هیهات من الذله، ارزش های حماسی، ارزش های عاشورایی، لبیک به یا حسین و اطاعت از ولایت و رهبری سر خم کرد و شکست را پذیرفت.

,

وی به مناقشات روز جهانی نیز اشاره کرد و گفت: امروز کار به جایی رسیده است که سران 18 کشور اروپایی بر سر معزلی به نام داعش که زمانی خود از حامیان آن بودند دور هم جمع می شوند و بعد از 7 ساعت بحث و گفتگو به این نتیجه می رسند که که کاش از اول به سخنان رهبر ایران عمل می کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
فرمانده دوران دفاع مقدس در همایش شکوه هجرت در اردبیل با بیان اینکه ارزش کار جهادگران عرصه سازندگی صدها برابر کار رزمندگان در جنگ سخت است، گفت: جهادگران عرصه سازندگی از مصادیق واقعی خلیفه اللهی در زمین هستند.