حضور تیم جهادگران علوم پزشکی زنجان در ماهنشان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم زنجان تیم جهادگران سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان برای معاینه و ویزیت رایگان بیماران نیازمند به منطقه "اوریاد" ماهنشان اعزام و با استقبال گرم و صمیمی مردم و مسئولین محلی در مرکز جامع سلامت روستای پری مستقر شدند و به ارائه خدمت پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم زنجان,

" مصطفی محمدی" مسئول کلینیک‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی زنجان در این باره اظهار کرد: بیماران ارجاع داده شده طی ۱۰ روز گذشته و همچنین مراجعین خارج از فرآیند ارجاع، توسط ۷ واحد تریاژ، سطح‌بندی بیمار و ۱۳ واحد پذیرش، در چهار محل از پیش تعیین‌شده جهت معاینه و ویزیت توسط پزشکان متخصص و دندانپزشکان مستقر شدند.

,

مسئول هماهنگی و سازماندهی و اعزام تیم جهادگران سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود: در این اقدام ۱۵۰۰ بیمار تریاژ و سطح‌بندی شده و به پزشکان متخصص ارجاع داده شدند. همچنین بیش از ۲۰۰۰ بیمار نیز به صورت رایگان معاینه و ویزیت شدند و خدمات سلامت شامل اکو، سونو، تزریقات و پانسمان، کشیدن دندان، پرکردن، ترمیم، جرم‌گیری و... دریافت کردند، تعدادی از بیماران نیز توسط پزشکان عمومی معاینه و ویزیت شدند.

,

وی یادآور شد: تقریبا تمامی مراجعین توانستند خدمات بگیرند و تعداد ۳۰ نفر از بیماران متقاضی خدمت دندانپزشکی هم به دلیل حجم بالای مراجعات و مشکلات شدید و ضرورت شارژ مجدد سیستم و استریلیزاسیون تجهیزات، برای یک روز دیگر نوبت‌دهی شدند و مقرر شد تیم دندانپزشکی مجددا به پری اعزام و به این بیماران خدمات ارائه دهند.

,

مسئول کلینیک‌های ویژه دانشگاه بیان کرد: ارجاع تعدادی از بیماران جهت اقدامات تشخیصی و درمانی تکمیلی و انجام جراحی به بیمارستان‌های حضرت ولیعصر (عج)، آیت‌الله موسوی و کلینیک‌های ویژه و تشخیص به موقع و اعزام سریع یک نوزاد با سپسیس شدید به بیمارستان آیت‌اله موسوی از جمله دیگر اقدامات جهادگران سلامت در این اردوی جهادی بود.

,

شایان ذکر است، به منظور سرعت عمل در ارائه خدمت به بیماران، ۱۰ چادر برای تریاژ و محل استراحت موقت مراجعین و بیماران و اقانه نماز و..  نصب شده بود.

,

گفتنی است، دومین اکیپ جهادگران سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان متشکل از یک فوق تخصص، هشت دندانپزشک و پزشک عمومی، ۱۱ متخصص، ۲۳ پرستار، ماما، علوم آزمایشگاهی، بهیار، تکنسین فوریت‌های پزشکی و دارویی، دستیار دندانپزشکی و اتوبوس مرکز جامع سلامت سیار مجهز به یونیت و مطب پزشکی و دندانپزشکی و آزمایشگاه، به ارائه خدمت پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
تیم جهادگران سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان با حضور در روستای پری از توابع شهرستان ماهنشان به امداد رسانی به صورت رایگان به مردم این منطقه پرداختند.