مهمترین ویژگی بسیج، مردمی بودن آن است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم حامدی مسئول بسیج جامعه زنان استان اردبیل در گفتگو با بانوی کوثر، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در اردبیل اظهار داشت: شعار اصلی هفته بسیج مردم سالاری دینی در سایه توجهات حضرت امام خامنه‌ای است و مهمترین ویژگی بسیج مردمی بودن آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بانوی کوثر،,

وی گفت: رسالت و وظیفه بسیج و بسیجی بودن ولایت پذیری و حفظ آرمانهای انقلاب و حفظ ارزشهای اسلامی است و انجام ماموریتهای محوله به بسیجیان در حوزه های فرهنگی و اقتصادی است.

,

حامدی افزود: با توجه به برنامه های پیشنهادی حوزه ها و پایگاههای مقاومت خواهران برنامه های متنوع فرهنگی، سازندگی و اقتصادی برای اقشار مختلف در طول هفته برگزار خواهد شد.

,

وی گفت: مادران شهدا همان مجاهدان خاموش جامعه هستند که با خون خود فرزندانی به جامعه تحویل دادند تا از مرز و بوم این کشور دفاع کنند. مادران شهدا با تربیت مردان با اعتقاد کشورمان را در مقابل دشمنان بیمه کردند.

,

حامدی بیان کرد: وظیفه ماست که جوانان امروز و آینده را با رشادت ها و فداکاریهای و مجاهدت های این شهیدان اشنا کنیم و به نسل حاضر انتقال دهیم تا ارزشهای انقلاب اسلامی پایدار بماند.

,

مسئول بسیج جامعه زنان استان اردبیل، گفت: در حال حاضر به مناسبت گرامیداشت هفته مبارک بسیج حوزه ها و پایگاههای مقاومت برنامه های متنوع فرهنگی، سازندگی و اقتصادی برای اقشار مختلف در طول هفته برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
مسئول بسیج جامعه زنان استان اردبیل، با بیان اینکه شعار اصلی هفته بسیج مردم سالاری دینی در سایه توجهات حضرت امام خامنه ای است، گفت: مهمترین ویژگی بسیج مردمی بودن آن است.