نگاه های معصوم کودکان زلزله زده در میان ویرانی روستاها به روایت تصویر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، قدم که به روستاهای زلزله ده و دشت ذهاب می گذاری ، نگاه اولت متوجه ویرانی ها می شود، چه دیوارهایی که فرو نریخته و چه آشیانه های گرم خانواده ای که با از بین رفتن یکی از اعضای خانواده شان از هم آشفته نشده است، اما در دل این سردی های روزگار نگاه های معصومانه ی کودکان امید را در دلها زنده می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,

 

,

کودکانی که به فاصله چند ساعت کوتاه زندگی زیبا و پر از نشاط شان بدل به داغی بر دل های شان شده است. و ما که شاهدان بیرون از آن خرابه های خاکستری و خاک خورده ایم چه کمکی می توانیم برای کودکانی کنیم که شاید بسیاری از آنها مادران و پدران خود را از دست داده اند و با چشم های معصومشان نظاره گر حالت ناآشنای تلخ زندگی اند.

,

 

,

راهی روستاهای دشت ذهاب که می شویم این کودکان زیبا و معصوم، با دیدن مهمان هایی که به میزبانیشان می روند و محو تماشا و نگاهت می شوند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
قدم که به روستاهای زلزله ده و دشت ذهاب می گذاری ، نگاه اولت متوجه ویرانی ها می شود، چه دیوارهایی که فرو نریخته و چه آشیانه های گرم خانواده ای که با از بین رفتن یکی از اعضای خانواده شان از هم آشفته نشده است، اما در دل این سردی های روزگار نگاه های معصومانه ی کودکان امید را در دلها زنده می کند.