بیمارستان تخصصی صحرایی در دهستان محروم شامکان سبزوار برپا شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیرسبزوار،امین الله مظلوم امروز در مراسم افتتاحیه این بیمارستان با بیان اینکه این بیمارستان با همکاری بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بر پا شده است اظهارداشت: رویکرد بسیج ارائه هرچه بیشتر خدمات به جامعه و به ویژه در بین قشر محروم جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرسبزوار،,

 

,

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان در 6 رشته تخصصی اطفال ،ارتوپدی،قلب و عروق ،زنان،چشم و داندانپزشکی با حضور پزشکان متخصص از بسیج جامعه پزشکی به ارائه خدمات خواهد پرداخت تصریح کرد: با برنامه ریزی و غربالگری که در ماه های گذشته انجام شده است بیش از 750متقاضی و بیمار درمدت 3روز در این بیمارستان معاینه خواهد شد.

,

 

,

مظلوم با اشاره به اینکه دشمن با شکست های متعدد در خارج از مرز ها و در میدان مبارزه نظامی روی به جنگ فرهنگی در داخل مرزها ایران آورده است، تاکید کرد: بسیج با حفظ آمادگی نظامی خود ارائه خدمات فرهنگی اجتماعی به جامعه را در دستور کار خود قرار داده است.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سبزوار در ادامه با اشاره به اینکه برپایی این بیمارستان در قالب طرح شهید رهنمون به اجرا درآمده است، عنوان کرد: د راین سه روز بیماران به صورت رایگان ویزیت شده و خدمات دارویی را نیز به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

,

 

,

نعمت شاهی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هم دراین برنامه با بیان اینکه بیمارستان به صورت تخصصی به ارائه خدمات خواهد پرداخت ادامه داد: تجهیز این بیمارستان به ازمایشکاه و سونوگرافی گامی دیگر در ارستای افزایش خدمت است تا در صورت نیاز پزشکان برای تشخیص بیماری در فرصت کوتاهی این به این موارد دسترسی داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
همزمان با هفته بسیج و در راستای افزایش سطح خدمات بسیج به جامعه بیمارستان تخصصی صحرایی در منطقه محروم مشکان سبزوار برپاشد.