واگذاری مبلغ 6 میلیارد ریال وام اقتصاد مقاومتی برای ایجاد 35 طرح در درگز
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر کارگر در گفتگو با خبرنگار درگز خبر در خصوص اقدامات بسیج سازندگی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: در این راستا به طور تقریبی مبلغ شش میلیارد ریال وام برای ایجاد 35 طرح اقتصاد مقاومتی به بسیجیان واگذار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگز خبر,

 

,

وی همچنین به تشکیل 20 گروه جهادی در سطح مساجد شهرستان اشاره کرد و اظهار کرد: اردوهای جهادی مجموعا 300 روز به طول انجامید و حدود 400 نفر از بسیجیان به طور فعال در این اردوها شرکت داشتند و اقدامات مهی از جمله دو مورد ساخت منزل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، 10 مورد مرمت و بهسازی مساجد سطح شهر و روستا، 19 مورد رنگی آمیزی و مرمت مدارس، پنج مورد مرمت منزل نیازمندان و دو مورد مرمت و احیای قنات صورت گرفت.

,

 

,

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج درگز در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی می توان در راستای تحقق به اقتصاد مقاومتی انجام داد تصریح کرد: در این راستا می توان به اقداماتی همچون تبدیل شهرستان درگز به قطب تولید سرکه سیب و انگور با توجه به وجود باغات فراوان انگور در شهرستان اشاره کرد. همچنین حمایت از کارگاه های صنعتی کوچک شهرستان و صادرات تولیدات شهرستان به آسیای میانه از مواردی هستند که نقش بسزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند.

,

 

,

کارگر با تاکید بر تشکیل گروه های مردمی جهادی در هر روستا و محله بیان کرد براحتی می توان از توان عظیم نیروی انسانی بسیج به محرومیت زدایی هر روستا یا محله پرداخت که این مساله نیازمند سازماندهی و فرهنگ سازی می باشد.

,

انتهای پیام/

]
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج درگز از واگذاری مبلغ شش میلیارد ریال وام برای ایجاد 35 طرح اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان خبر داد.